• In English
  • В Уряді презентували Стратегію цифрової трансформації соціальної сфери
    Міністерство соціальної політики України, опубліковано 21 вересня 2020 року о 16:40

    Сьогодні за участю Віце-прем’єр-міністра України - Міністра цифрової трансформації України Михайла Федорова та Міністра соціальної політики України Марини Лазебної відбулась презентація Стратегії цифрової трансформації соціальної сфери.

    Метою Стратегії цифрової трансформації соціальної сфери є забезпечення європейських стандартів функціонування та надання послуг, зміцнення фінансової стабільності, підвищення прозорості соціальної сфери, а також оптимізації її адміністративних видатків.

    Стратегія визначає напрями та завдання комплексної цифрової трансформації всіх компонентів системи соціального захисту населення на основі єдиних підходів, стандартів та технологій.

    Завданнями Стратегії є:

    - підвищення ефективності соціального захисту громадян;

    - вдосконалення системи управління фінансовими ресурсами соціальної сфери;

    - автоматизація управління та контролю у соціальній сфері;

    - технологічний розвиток інформаційних ресурсів із заохоченням до запровадження інноваційних технологій.

    За результатами реалізації Стратегії очікуваними є:

    - упровадження європейських стандартів в наданні адміністративних послуг соціального характеру;

    - уніфікація підходів до розвитку інформаційних систем соціальної сфери;

    - контроль за цільовим використанням соціальних видатків.

    Комплексна цифрова трансформація всіх компонентів системи соціального забезпечення населення дозволить:

    - створити єдине інформаційне середовище, зокрема єдиного обліку надавачів та отримувачів соціальних послуг та виплат і запровадити систему їх верифікації;

    - запровадити єдину систему управління, розподілу та контролю за цільовим використанням соціальних видатків;

    - спростити, удосконалити та автоматизувати сервіси при зверненні громадян за соціальною підтримкою, що в свою чергу знизить корупційні ризики;

    - уніфікувати ділові процеси соціальної сфери, більшість з них автоматизувати, з метою зменшення паперового документообігу;

    - запровадити ефективні системи моніторингу та контролю ділових процесів соціальної сфери;

    - зменшити бюрократичний апарат та невиправдані адміністративні витрати на утримання інституцій соціальної сфери.