Сьогодні у рамках #єдиногоголосу відбулася зустріч фахівців Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату КМУ з представниками молодіжних центрів та активною молоддю з Донеччини.
Молодь дізналася: яким чином Уряд комунікує з громадськістю, за допомогою яких механізмів, яку роль відіграють комунікації у впровадженні реформ, які проекти розробляє саме Департамент інформації та комунікацій з громадськістю, що таке звернення громадян та запит доступу до публічної інформації, державні закупівлі, електронні послуги тощо. Про ці та багато інших питань розповідали керівниці Департаменту Роксолана Стадник та Наталія Окша.
Роксолана Стадник наголосила, що уже три роки активно працює урядова комунікаційна платформа «Єдиний голос», у рамках якої відбуваються щотижневі зустрічі комунікаційників центральних органів влади з обговорення пріоритетних завдань, планів, питань іміджевої політики, а також зустрічі з відомими лідерами думок, експертами, піарниками, представниками громадськості та бізнесу, які діляться з урядовцями своїм досвідом щодо побудови ефективних та успішних комунікацій.
«Три роки тому взято курс на відкритість і креативність», – підкреслила Роксолана Стадник.
За цей час реалізовано чимало проектів, серед яких найуспішнішою є маркетингова кампанія Уряду Ukraine NOW.
Роксолана Стадник нагадала, що брендинг України Ukraine NOW був підтриманий на засіданні Уряду 10 травня 2018 року, а 26 жовтня у Берліні відбулася офіційна церемонія нагородження за бренд Ukraine NOW, де вручено одну з найбільш престижних премій у сфері дизайну Red Dot Design Award 2018. Лого запропонувала українська креативна агенція Вanda, яка стала Агенцією року Red Dot Design Award 2018, а розробка та створення відбувалися в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики, за участю українських та зарубіжних експертів, Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів.
«Ми маємо чим пишатися і можемо ствердно сказати, що наше покоління зробило щось вагоме, що не лише нас ідентифікує, коли ми одягаємо вишиванки, але й отримало міжнародне визнання», – підкреслила Роксолана Стадник та додала, що проект Ukraine NOW демонструє, «як у співпраці бізнесу, громадськості, експертів, Уряду можна зробити щось хороше».
При цьому вона закликала молодь долучатися до популяризації бренда в Україні та бути урядовими амбасадорами з донесення до суспільства месседжа, що Уряд відкритий до співпраці з громадськістю, і цьому також є підтвердження. Бо лише у рамках Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» уже ухвалено четвертий план дій Уряду.
Про історію створення приєднання до Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд», про новації цієї платформи розповіла заступник Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Наталія Окша.
Вона відзначила, що перший План дій з впровадження в Україні Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» на 80% складався із заходів, запропонованих громадськими експертами, затверджений Урядом у 2012 році, а на Глобальному саміті Партнерства український план дій був визнаний як один з найкращих.
У другому плані Уряду Ініціативи 2012-2016 рр. визначено розділ «Партнери», у якому вказані конкретні громадські організації, які виступають партнерами органів влади в реалізації відповідних заходів плану дій. Крім того, обговорення плану відбулося у рамках неформального формату «світового кафе».
Новацією Плану дій із впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у 2018-2020 роках є те, що він вперше розроблявся в контексті Цілей сталого розвитку до 2030 року і реалізовуватиметься також у партнерстві з громадськістю, – відзначила Наталія Окша.
За її словами, успішними урядовими проектами є створення електронної системи публічних закупівель «ProZorro» та системи громадського контролю держзакупівель «DoZorro», що також дістали міжнародне визнання.
Необхідну інформацію для громадян можна знайти на Урядовому порталі у відповідній рубриці.