• In English
  • Уряд підтримав залучення 270 млн євро від ЄІБ на реконструкцію льотної зони №2 аеропорту «Бориспіль», - Владислав Криклій
    Міністерство інфраструктури України, опубліковано 03 лютого 2021 року о 15:19

    Сьогодні, 3 лютого, на своєму засіданні Уряд схвалив розпорядження Президента «Про делегацію України для участі у переговорах з Європейським інвестиційним банком щодо укладення Гарантійної угоди «Розвиток аеропорту Бориспіль» між Україною та ЄІБ», а також розпорядження КМУ про визначення за доцільне залучення коштів позики від ЄІБ у розмірі 270 млн євро для реалізації цього проекту.

    Про це повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій.

    «Бориспіль» є найбільшим міжнародним аеропортом в Україні та забезпечує близько 60% всіх авіаційних пасажирських перевезень. Він є єдиним міжнародним хабом у країні, і для укріплення своїх позицій має забезпечувати постійний розвиток інфраструктури та наростання обсягів перевезень. Завдяки підтримці наших міжнародних партнерів з ЄІБ та реалізації проекту розвитку аеропорту «Бориспіль» ми не лише якісно модернізуємо летовище, а й очікуємо збільшити пасажиропотік через аеропорт до 56 млн у 2040 році. У тому числі за рахунок підвищення технічного оснащення, конкурентоспроможності підприємства, розширення мережі маршрутів та залучення нових авіаперевізників», - наголосив очільник Міністерства.

    Проект передбачає реконструкцію льотної зони №2, яка включає в себе будівництво:

    - нової злітно-посадкової смуги з облаштуванням її радіо та світлотехнічним обладнанням;

    - системи руліжних доріжок;

    - аварійно-рятувальної станції;

    - очисних споруд;

    - трансформаторних підстанцій та станцій для зберігання спеціальних рідин;

    - майданчика для захисту повітряних суден від обмерзання;

    - майданчика для гонки двигунів повітряних суден та інших об’єктів інженерної інфраструктури.

    «Існуюча штучна злітно-посадкова смуга №2, що була введена в експлуатацію ще у 1971 році, вже відпрацювала свій ресурс і через багаторічне використання зі значними навантаженнями відновленню не підлягає. Сучасні великогабаритні літаки потребують зовсім нового підходу до аеродромних споруд та служб аеропорту, тому реконструкція льотної зони №2 здійснюватиметься з обов’язковим врахуванням досвіду низки країн та міжнародних організацій як ICAO та IATA при експлуатації великогабаритних літаків», - додав Владислав Криклій.