Уряд Швеції та Програма розвитку ООН (ПРООН) надають фінансування на підтримку електронних та інклюзивних сервісів для вразливих груп населення України.
Трирічний проект «Електронні, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні» (Підтримка DIA) із загальним бюджетом 128 млн грн (приблизно 4,5 млн доларів США) допоможе Мінцифрі реалізувати спільні цілі та ініціативи у цифровому форматі. Проект спрямований на покращення якості доступу громадян до електронних адміністративно-соціальних послуг. Цей проект запущений Мінцифрою та Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні за підтримки Посольства Швеції.
Віце-прем’єр-міністр — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров зазначив, що команда Мінцифри вже рік працює над тим, щоб зробити Україну найзручнішою державою у світі.
«Наша мета — створити доступні та швидкі онлайн-сервіси для кожного українця, незалежно від його цифрових можливостей. З підтримкою партнерів ми плануємо здійснити цілий комплекс адміністративних реформ, які знищать корупцію. Готуємо інклюзивні та зручні послуги, які полегшать життя усім вразливим групам населення: пенсіонерам, особам з інвалідністю та іншим», — сказав Михайло Федоров.
Над чим будемо працювати:
Посол Швеції в Україні Тобіас Тіберг зауважив, що кілька останніх років Україна здійснила значний поступ у цифровізації держави та її функцій. «Цей проект спиратиметься на ці досягнення, розширюючи спектр державних послуг та охоплення такими послугами, надаючи більшій кількості людей доступ до зручних електронних адміністративних послуг в Україні, які можна отримати швидко», — сказав Тобіас Тіберг.
Програма підтримки допоможе подолати цифровий розрив між поколіннями та між групами українців, які належать до різних соціальних верств. Спільно з партнерами ми пропрацюємо нові цифрові рішення для:
Належні цифрові рішення для перерахованих цільових груп, швидше за все, відрізнятимуться від моделей для користувачів, що проживають у більших містах і мають середній або вище середнього рівень доходів та цілодобовий доступ до якісного інтернету.
Завданням проекту є пошук відповідних ефективних рішень, їх розробка та апробація з різними групами користувачів для досягнення максимального комфорту користувачів та ефективності онлайн або мобільних рішень.
Постійна представниця ПРООН в Україні Дафіна Ґерчева зауважила, що перехід у цифровий вимір створює рівні можливості, але іноді може поглибити нерівність та розрив у можливостях різних груп населення — зокрема, людей старшого віку, мешканців сільської місцевості, позбавлених якісних телекомунікаційних послуг, а також людей, що живуть у злиднях. «Проект передбачає інклюзивний підхід та врахування ґендерних аспектів при розробці послуг, щоб Україна, переводячи державні послуги в електронний формат, не залишила нікого без уваги», — сказала Дафіна Ґерчева.
Проект «Підтримка DIA» базується на багаторічному досвіді роботи ПРООН в Україні за двома напрямками: реформа адміністративних послуг та переформатування й цифровізація державного управління.