• In English
  • У липні Національне інформаційне бюро прийняло понад 15,5 тисячі звернень

    До Національного інформаційного бюро (НІБ) при Мінреінтеграції надходять звернення щодо примусового переміщення у зв’язку зі збройною агресією рф проти України, депортації осіб, в тому числі дітей. А також – повідомлення про потрапляння в полон, зниклих безвісти та примусову мобілізацію на тимчасово окупованих територіях України.

    Зокрема, минулого місяця:

    – оператори цілодобової гарячої лінії НІБ прийняли понад 8,3 тисячі дзвінків;

    – 400 звернень надійшло через онлайн-форму на сайті НІБ;

    – понад 2 тисячі звернень – через чат-боти бюро у Telegram і Viber;

    – більш ніж 3,9 тисячі звернень – на електронну пошту: info@nib.gov.ua;

    – понад 900 листів засобами поштового зв’язку. 

    Нагадаємо, зателефонувати на гарячу лінію Національного інформаційного бюро можна за номерами: 16-48 та +38 (044) 287-81-65 (для дзвінків з-за кордону). 

    Крім зазначених вище каналів комунікації, НІБ можна повідомити інформацію через месенджер на сторінці у Facebook.