• In English
  • У Катарі підписано договір про внесення додаткового вкладу за проектом концесії морського порту «Ольвія», - Владислав Криклій
    Міністерство інфраструктури України, опубліковано 05 квітня 2021 року о 16:00

    Сьогодні, 5 квітня, у рамках офіційного візиту Президента України Володимира Зеленського до Держави Катар в присутності Міністра транспорту та комунікацій Катару Джасіма Аль Сулейті та Міністра закордонних справ України Дмитра Кулеби було підписано договір про внесення додаткового вкладу від QTerminals за проектом концесії спеціалізованого морського порту «Ольвія».

    Підписання цього договору є важливим етапом в процедурі передачі порту в концесію, оскільки підтверджує фінансову спроможність концесіонера профінансувати весь розмір заявлених інвестицій, а це майже 140 млн доларів.

    «Ми високо цінуємо співпрацю з Державою Катар та зацікавлені у подальшому розвитку наших відносин. У рамках концесії морського порту «Ольвія» до роботи в Україні було залучено провідного світового оператора – катарську компанію QTerminals, яка управляє найбільшим торговим портом Катару - Хамад вартістю понад 7 млрд доларів. Вітаю сьогоднішнє укладення договору про внесення додаткового вкладу від концесіонера за цим проектом. Це одна з основних передумов для подальшої передачі майна порту в концесію. «Ольвія» - наш другий концесійний проект, який наразі реалізовується, і ми продовжуємо підготовку наступних концесій, зокрема, у портах Чорноморська, Одеси, Бердянська та Ізмаїла», - прокоментував підписання документу Міністр інфраструктури Владислав Криклій.

    Нагадаємо, договір про передачу в концесію спеціалізованого морського порту «Ольвія», розташованого у Миколаєві, був укладений 20 серпня 2020 року. Відповідно до нього, катарська компанія QTerminals інвестує у розвиток порту близько 3,4 млрд грн. Крім цього, не менше 80 млн грн буде вкладено в місцеву інфраструктуру. Всього за 35 років концесії буде залучено до 17,3 млрд грн інвестицій. Щорічний концесійний платіж становитиме щонайменше 80 млн грн. Крім цього, концесіонер має забезпечити мінімальний обсяг перевалки вантажів не менше 2,55 млн тонн на рік, а також гарантує збереження робочих місць протягом найближчих 6 років та належний рівень заробітної плати для колективу.