Напередодні запуску бета-тестування системи електронного кейс-менеджменту Міністерство соціальної політики України за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) розпочинає серію заходів у пілотних регіонах – перший відбувся у Вінниці та охопив представників усіх територіальних громад області.
У Вінницькій області відбулася перша зустріч із представниками органів соціального захисту населення у межах запуску системи електронного кейс-менеджменту. Під час робочої дискусії, до якої долучилися представники обласного департаменту соціальної та молодіжної політики, соціальні працівники громад і технічні спеціалісти, обговорили не лише методологічні аспекти надання соціальних послуг, а й не менш пріоритетне завдання – впровадження цифрових рішень на кожному етапі: від ініціації до надання послуги.
«Завдяки інноваційним технологіям ми зможемо зосереджуватися на роботі з людьми – рутинні завдання або ті, на які завжди не вистачає фахівців, стануть автоматизованими, – зазначив заступник Міністра соціальної політики з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Костянтин Кошеленко. – Насправді майбутнє цифрової соціальної сфери вже поруч і ми маємо міцний фундамент для роботи. Зокрема, Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг, Єдиний соціальний реєстр, а також низку базових підсистем для виплат».
Команда Мінсоцполітики продемонструвала учасникам функціонал системи електронного кейс-менеджменту та як з ним працювати, а представники Жмеринської міської територіальної громади, які проводили альфа-тестування функціоналу на тестовому середовищі системи, поділилися своїми враженнями та спільно обговорили потенціал.
«Бути пілотним регіоном – уже не перший наш досвід. Відчуваємо неймовірну відповідальність, але водночас розуміємо актуальність проєкту. В умовах війни як ніколи важливо не "загубити" людину. Наприклад, у Вінницькій області живуть до 150 тисяч ВПО. Завдання соціальної сфери – надати підтримку усім, хто цього потребує, а не лише тим, хто про це заявляє. Система електронного кейс-менеджменту сприятиме нам у цьому», – сказала перший заступник начальника Вінницької ОВА Наталя Заболотна.
Громадяни зможуть самостійно, навіть не виходячи з дому, подавати заяви на отримання соціальних послуг. Кейс-менеджери оцінюють їхні потреби, після чого розробляють план та координують усіх залучених до процесу надання послуг. Крім того, у системі можна буде відстежувати статус своїх звернень, фахівці матимуть можливість дистанційно працювати, а надавачі соціальних послуг, наприклад, контролюватимуть навантаження своєї команди, а в перспективі – менше витрачати час на звітності.
Мінсоцполітики за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) вже працює над версією 2.0 системи електронного кейс-менеджменту, яка передбачатиме зокрема спрощення процесів.
Довідково
Бета-тестування системи електронного кейс-менеджменту охопить чотири пілотні регіони – це Вінницька, Дніпропетровська, Полтавська та Черкаська області. У кожній з них для профільних спеціалістів, які працюватимуть із системою, Мінсоцполітики проведе захід, щоб презентувати функціонал та отримати зворотний зв’язок