• In English
  • Стартувала друга інформаційна кампанія про переваги євроінтеграційного курсу України
    Державний комітет телебачення і радіомовлення України, опубліковано 16 листопада 2021 року о 15:25

    15 листопада в Україні в рамках концепції EUКраїна стартувала друга інформаційна кампанія, яка роз’яснюватиме зв’язок між реформами, виконанням Угоди про асоціацію та позитивними змінами в житті громадян України.

    Проект реалізує Держкомтелерадіо в партнерстві з Офісом Віце-прем’єр-міністра України з питань європейської та євроатлантичної інтеграції і проектом Європейського Союзу Association4U.

    Мета кампанії - на прикладах результатів впровадження реформ в межах виконання Угоди про асоціацію з ЄС підвищити обізнаність українців про можливості та перспективи, які відкриває євроінтеграція.

    Кампанія розрахована на жителів шести південно-східних областей України - Одеської, Миколаївської, Херсонської, Харківської, підконтрольних Україні територій Донецької та Луганської областей. В межах кампанії заплановано розміщення інформаційних матеріалів на наступних каналах: 9 телевізійних роликів на 11 національних телеканалах, 10 радіороликів на 4 національних радіостанціях, 9 відеороликів, а також 22 анімованих банери у найпопулярніших месенджерах України, 22 сюжети на 200 носіях зовнішньої реклами у шести південно-східних областях України; 1 cюжет внутрішньої реклами.

    Передбачається, що цією інформаційною кампанією буде охоплено до 10 мільйонів громадян.