Керівник Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Роксоланою Стадник закликала учасників Міжнародної акції «Українська політика та ЗМІ очима молоді» стати амбасадорами бренда Ukraine NOW у своїх країнах та регіонах України.
«Ми вас запрошуємо бути амбасадорами Ukraine NOW у світі, у країнах та регіонах, з яких ви приїхали. Ukraine NOW – це Україна саме сьогодні – не вчора, не завтра. Сьогодні в Україні відбувається дуже багато змін, з’являється чимало стартапів, є потужна ІТ-галузь, аграрна галузь, змінюється управління державної служби, втілюються реформи. Тому просимо вас бути тими молодими амбасадорами Ukraine NOW, щоб у світі знали, які в Україні відбуваються хороші зміни», - сказала Роксолана Стадник під час спілкування з молоддю.
Вона підкреслила, що іміджева кампанія Ukraine NOW є найбільш масштабною маркетинговою кампанію Уряду за всі роки незалежності, народилася ця креативна платформа саме у стінах Будинку Уряду за підтримки експертів Британського уряду. «Саме цей слоган став нашою іміджевою політикою, яка популяризує Україну у світі», - наголосила керівник Департаменту.
Роксолана Стадник нагадала, що 26 жовтня у Берліні відбулася офіційна церемонія нагородження за бренд Ukraine NOW, де вручено одну з найбільш престижних премій у сфері дизайну Red Dot Design Award 2018. Єдиний стиль презентації країни в світі Ukraine NOW обрано переможцем в категорії Corporate Identity.
Лого запропонувала українська креативна агенція Вanda, яка стала Агенцією року Red Dot Design Award 2018, а розробка та створення відбувалися в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики, за участю українських та зарубіжних експертів, Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів.
Єдиний брендинг України Ukraine NOW був підтриманий на засіданні Уряду 10 травня 2018 року.
Крім того, Роксолана Стадник повідомила молоді, що в стінах Уряду працює урядова платформа #єдинийголос, яку підтримують Прем’єр-міністр Володимир Гройсман, Державний секретар Кабінету Міністрів України Володимир Бондаренко, на якій відбуваються різні активності. «Крім інформаційно-роз’яснювальної роботи, популяризації урядових реформ, тут відбуваються щотижневі зустрічі комунікаційників центральних органів влади, де обговорюються пріоритетні завдання та комунікаційні плани, питання іміджевої політики, а також зустрічі з відомими лідерами думок, експертами, піарниками, представниками громадськості та бізнесу, які діляться своїм досвідом з урядовцями: як зробити свою роботу креативнішою, доступнішою, впізнаванішою».