• In English
  • Протягом повномасштабного вторгнення росія вщент зруйнувала 50 закладів мистецької освіти, — Ростислав Карандєєв на конференції ЮНЕСКО

    13 лютого у Національному виставковому центрі Абу-Дабі (Об’єднані Арабські Емірати) розпочалася Всесвітня конференція з освіти в галузі культури та мистецтв, організована ЮНЕСКО. У заході у форматі онлайн взяв участь т. в. о. Міністра культури та інформаційної політики Ростислав Карандєєв.

    «Я вірю в те, що наша гуманітарна співпраця, спрямована виключно на мирні цілі, на духовне зростання людей, дозволить українським дітям і викладачам, а надалі — і видатним митцям, долучитися до загальнокультурного світового процесу на рівних і доповнити його творами, які складуть спадщину усього людства», — сказав він. 

    Т. в. о. Міністра зазначив, що наразі в Україні налічується 1250 муніципальних мистецьких шкіл, 6 державних мистецьких ліцеїв, 45 муніципальних та 14 державних мистецьких коледжів, академій, університетів. Заклади готують професіоналів в галузі мистецтва та культурного менеджменту. 

    Ростислав Карандєєв також підкреслив, що через війну Україна не може сповна реалізувати освітню діяльність. Так, тільки за останні два роки росія повністю зруйнувала 48 мистецьких шкіл та 2 коледжі. Водночас 72 мистецькі школи і 1 державний ліцей зазнали пошкоджень. Наразі в тимчасовій окупації перебувають 113 шкіл та 6 коледжів. Навчальний процес у багатьох випадках підтримується завдяки онлайн-освіті. 

    «Сподіваюсь, що по завершенню війни, після нашої перемоги, ми зможемо повноцінно долучитися до величезної культурно-освітньої спадщини Європи — до  шкіл і вишів, які сьогодні багато в чому подають нам приклад організації навчально-мистецького процесу», —  сказав Ростислав Карандєєв. 

    Конференція в Абу-Дабі зібрала профільних міністрів з усього світу задля затвердження Рамкової програми ЮНЕСКО з освіти в галузі культури та мистецтв. Цей документ слугуватиме інструментом для держав-членів під час формування інтегрованих стратегій та політик, що закріплюють культурний аспект в освітніх програмах.