Запущено інформаційну кампанію щодо підтримки українського експорту. Мета кампанії — привернути увагу до експортного потенціалу українських товарів та послуг. Також познайомити міжнародні компанії з Каталогом українських експортерів.
У 2023 році обсяги експорту з України становили майже 100 млн тонн товарів. Це на 112 тисяч тонн більше, ніж у 2022 році. Збільшення експорту демонструє, що український бізнес створює конкурентоспроможні продукти та послуги. Зокрема, вдало поєднує технології, креатив та природні ресурси.
Офіс з розвитку підприємництва та експорту в межах національного проекту Дія.Бізнес допомагає українському бізнесу у виході на міжнародні ринки. Серед основних послуг:
Так, у 2023 році команда Офісу з розвитку підприємництва та експорту та Дія.Бізнес реалізувала 14 Національних стендів України на найбільших секторальних міжнародних виставках. Також 129 українських компаній презентували свою продукцію та послуги на ринках ЄС, США, ОАЕ та Японії. За результатами українські компанії підписали експортні контракти на суму 352,3 млн гривень. Крім того, очікується підписання контрактів ще на 184,7 млн гривень.
Щоб сприяти виходу бізнесу на міжнародні ринки та збільшити обсяги експорту, Офіс розвитку підприємництва та експорту спільно з Дія.Бізнес за підтримки Мінцифри розпочали комунікаційну кампанію для іноземних споживачів та баєрів.
Каталог українських експортерів — це безоплатний онлайн-сервіс, створений для налагодження прямих бізнес-контактів між іноземними компаніями та українськими виробниками. Він доступний на порталі Дія.Бізнес та містить профілі понад 500 верифікованих українських компаній.
Для українського бізнесу серед переваг розміщення в Каталозі:
Ознайомитися з вимогами та долучитися до Каталога можна за посиланням — https://export.gov.ua/exporters_catalog
Детальніше – на сайті Мінцифри