• In English
  • Ольга Оніщук: Мін’юст запровадив додаткову автентифікацію для нотаріусів та державних реєстраторів прав на нерухоме майно
    Міністерство юстиції України, опубліковано 15 листопада 2019 року о 15:45

    Міністерство юстиції України зробило ще один крок до вдосконалення контролю у сфері державної реєстрації. Для захисту від випадків несанкціонованого втручання в роботу програмного забезпечення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно запроваджено додаткову автентифікацію. Про це повідомила заступник Міністра юстиції України з питань державної реєстрації Ольга Оніщук.

    «Тепер для проведення реєстраційної дії нотаріусам та державним реєстраторам прав на нерухоме майно потрібно буде скористатися не тільки кваліфікованим електронним підписом, але й підтвердити рішення за допомогою Google-ідентифікації з використанням одноразового пароля. Для підключення нової функції користувач повинен буде завантажити на свій смартфон або планшет додаток, за допомогою якого буде відбуватись додаткова ідентифікація. Цей функціонал подібний до використання одноразового пароля в банківських системах, але більш захищений, так як відсутня необхідність пересилання пароля», – зазначила Ольга Оніщук.

    Такі оновлення посилять рівень безпеки даних Державного реєстру прав завдяки зменшенню можливості зловживань при проведенні реєстраційних дій у випадках несанкціонованого доступу до робочого місця нотаріуса або державного реєстратора прав на нерухоме майно.

    «Наразі підключення до послуги додаткової ідентифікації здійснюється за бажанням нотаріусів та державних реєстраторів прав на нерухоме майно, проте невідкладно плануємо встановити цю опцію обов’язковою для всіх», – наголосила заступник Міністра юстиції.

    Нотаріуси та державні реєстратори прав на нерухоме майно можуть подати заяву про підключення до послуги додаткової ідентифікації, звернувшись до працівників відповідних регіональних філій ДП «НАІС».