• In English
  • Обов’язкове проектування протизасліплюючих екранів на трасах дозволить знизити аварійність на 25% – пропозиція змін у ДБН

    Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України пропонує на розділювальних смугах трас обов’язково влаштовувати протизасліплюючі екрани. Статистика європейський країн показує, що їх використання дозволить знизити аварійність на дорогах в середньому на 25%. Відповідна норма міститься у проекті змін до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво”.

    “Протизасліплюючі екрани, як засоби безпеки на дорогах, вже давно використовуються в усіх європейських країнах. Вони встановлюються на розділювальних смугах, щоб світло від зустрічного транспорту не засліплювало водіїв. За статистикою після встановлення таких екранів в країнах Європи кількість аварій на дорогах знизилася в середньому на 25%. Тому ми хочемо впровадити таку технологію і на українських дорогах та наразі пропонується внести відповідні зміни у ДБН”, – повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

    За його словами, встановлення таких протизасліплюючих екранів як бар’єрних засобів безпеки також перешкоджатиме пішоходам переходити дорогу в непередбачених для цього місцях.

    Згідно зі змінами у ДБН, такі засоби безпеки повинні влаштовуватися з урахуванням вимог ДСТУ 8537 “Безпека дорожнього руху. Екрани протизасліплювальні. Загальні технічні умови”.

    Проект змін до ДБН розробляється ДП “ДерждорНДІ”.

    Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.