• In English
  • МОЗ наголошує – пацієнт має право: Як оскаржити неправомірне рішення і отримати відшкодування
    Міністерство охорони здоров'я України, опубліковано 26 березня 2019 року о 10:49

    Кожен пацієнт має право оскаржити неправомірне рішення і отримати компенсацію, якщо його здоров’ю заподіяно шкоди. Відповідачем завжди є роботодавець – заклад охорони здоров’я чи лікар-ФОП. 

    Міністерство охорони здоров’я інформує докладно, куди звертатися, якщо права пацієнта порушують, і які моменти варто врахувати. 

    Коли і куди скаржитися на неправомірні рішення чи дії медичних працівників, як отримати компенсацію шкоди, заподіяної здоров'ю, на ці та інші питання відповіді читайте на сайті МОЗ.