• In English
  • Мінветеранів та «Повернись живим» презентували бренд «Створено Захисниками»
    Міністерство у справах ветеранів України, опубліковано 22 липня 2021 року о 16:53

    У четвер, 22 липня, під час форуму «Ветерани. Бізнес. Нові можливості» відбулася презентація спільного проекту Міністерства у справах ветеранів України та фонду «Повернись живим» – «Створено Захисниками».

    Цей проект має на меті просувати ветеранський бізнес, зробити його видимим та впізнаваним.

    Назва бренду символізує всіх підприємців-захисників України, а також бізнес, який вони створюють. Гасло проекту – «Довіра та відповідальність».

    «Коли відвідуєш населені пункти, зокрема поблизу лінії розмежування, можна побачити багато ветеранських ініціатив, які дійсно вражають,– зазначила під час презентації бренду Міністр у справах ветеранів Юлія Лапутіна.  – Наші захисники створюють унікальні речі: равликова ферма, крафтові сири, ковальська продукція, тощо. Але про це знає невелика кількість людей. Насправді вже багато ветеранів започаткували власну справу, працевлаштовують побратимів і є менторами. Тому ми вирішили на рівні держави та у співпраці з фондом «Повернись живим» зробити наших ветеранів-бізнесменів відомими, додати їм спроможності».

    Над розробкою символіки бренду «Створено Захисниками» працювали фахівці digital агенції MokCo. Хрест, зображений на логотипі, є символом українського війська. Зазначимо, що він використаний у емблемі українського війська, а також саме форму хреста мають головні нагороди різних історичних періодів. Стилізований щит підкреслює, що проект належить українським захисникам.

    За задумом авторів, один з елементів емблеми символізує Пульс захисника – активної людини, яка створює щось у своєму житті та в суспільстві.

    Для реєстрації знаку Мінветеранів вже подало заявку до Укрпатенту. Найближчим часом на офіційному вебсайті Мінветеранів буде створено розділ, у якому розміщуватимуться оголошення про можливість використання торговельної марки поряд із основним логотипом товару або послуги, які виробляються та надаються ветеранськими підприємствами.

    «Сьогодні ми говоримо про довіру та відповідальність, це є гаслом бренду «Створено Захисниками». Це – наратив реалізації ветеранської політики, – наголосила Юлія Лапутіна. – Цей проект – приклад того, як розвивається стратегічна комунікація з представниками громадянського суспільства, владою та бізнесом. Ми вважаємо, що для того, щоб зберегти національну безпеку України, необхідно розвивати довіру на горизонтальному рівні».