• In English
  • Мінсоцполітики: У період посилених карантинних обмежень послуги з пенсійного забезпечення можна отримати дистанційно через веб-портал ПФУ
    Міністерство соціальної політики України, опубліковано 09 квітня 2021 року о 13:55

    Мінсоцполітики нагадує, що в період карантину послуги з пенсійного забезпечення можна отримати в онлайн-режимі через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, який забезпечує надання дистанційних послуг через особисті кабінети громадянина та роботодавця.

    Також можна скористатися мобільним додатком „Пенсійний фонд”, який забезпечує доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України.

    Для прогнозного розрахунку майбутньої пенсії за віком створений Пенсійний калькулятор. При обчисленні страхового стажу та заробітної плати використовуються всі наявні в Пенсійному фонді України дані.

    Нагадуємо, ЯК ОФОРМИТИ ПЕНСІЮ ДИСТАНЦІЙНО через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.

    Для подання звернення про призначення пенсії в режимі онлайн потрібно:

    - увійти на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису або через систему електронної ідентифікації GOVID, яка надає можливість авторизації на сайтах державних установ за допомогою банківської картки (BankID) або оператора мобільного зв`язку (MobileID);

    - увійшовши до Особистого кабінету, потрібно обрати розділ «Заява на призначення пенсії», заповнити запропоновану анкету і прикріпити до заяви скановані копії необхідних для призначення пенсії документів, перелік яких вказаний на вебпорталі;

    - потрібно вказати вид бажаного формату пенсійного посвідчення (паперового звичайного зразка чи електронного у вигляді пластикової карки) та обрати (за потребою) спосіб інформування за етапами обробки заяви;

    - потрібно підписати заяву електронним кваліфікованим підписом та надіслати до органу Фонду;

    - заява автоматично передається до ПФУ;

    - протягом 10 днів повинно надійти СМС щодо рішення про призначення пенсії;

    - за результатами опрацювання заяви в Особистому кабінеті відображатиметься інформація про стан її обробки та прийняття рішення про призначення пенсії;

    Вже після отримання повідомлення про призначення пенсії для засвідчення (перевірки) наданих документів та отримання пенсійного посвідчення потрібно прийти у сервісний центр.