• In English
  • Близько 3 мільйонів домогосподарств скористались субсидіями, 93% домогосподарств отримують їх у готівковій формі
    Міністерство соціальної політики України, опубліковано 30 грудня 2020 року о 15:31

    Близько 3 мільйонів домогосподарств скористалися субсидіями, 93% домогосподарств отримують їх у готівковій формі.

    Коментує Міністр соціальної політики Марина Лазебна: «Соціальна підтримка цього року була тісно пов’язана з автоматизацією, тим, що люди мають більше знаходитись вдома, зокрема, ті, хто має найвищий ризик зараження та ускладнень від COVID-19.

    Розуміючи, що люди через карантин знаходяться вдома, більше споживають комунальних послуг, ми заборонили припиняти надання житлових субсидій на час карантину, зробили їх автоматичне перепризначення, без додаткових звернень, збільшили соціальні нормативи споживання за комунальними послугами. Це допомогло 3 мільйонам домогосподарств, які отримують субсидії.

    Ми максимально перевели всі призначення соціальних допомог в автоматичний режим, щоб зменшити скупчення людей та черги, автоматизували багато функцій Пенсійного фонду, розширили можливості спілкування з органами Пенсійного фонду в дистанційному режимі, запустили освітні відео, як сплачувати за комунальні послуги он-лайн, купувати продукти та ліки.

    Розробили постанову Уряду, яка рекомендує пріоритетно обслуговувати з 10-ї до 12-ї години громадян похилого віку та осіб з інвалідністю в органах виконавчої влади, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в організаціях і закладах сфери обслуговування населення.

    Ми запровадили щоденний моніторинг епідемічної ситуації в закладах і установах системи соціального захисту населення, службах у справах дітей, закладах соціального захисту дітей, реабілітаційних центрах.

    Розуміючи, що люди потребують більше допомоги, ніж є можливостей у державного бюджету, залучали бізнес, волонтерів, небайдужих громадян. Була велика програма по доставці продуктових наборів малозабезпеченим. Також швидко розробили та запустили он-лайн платформу «Допомога поруч», де ті, хто потребують, можуть залишити заявку на найнеобхідніше – продукти харчування, засоби гігієни та індивідуального захисту – а бізнес, інші громадяни, надають потрібне. Цією платформою скористались більше 600 тисяч осіб.

    Можна ще багато перераховувати більш вузьких програм. Але головне, що систему ми будували так, щоб допомогти людям з найбільш вразливих категорій, охопити різні категорії різними видами підтримки, і зробити це не тимчасовими заходами, а просто в прискореному темпі вирішити на майбутнє і ті проблеми, які накопичились за багато років, і ті, які поставили перед нами пандемія та карантинні обмеження».