Україна та Польща фіналізують реалізацію залізничного проекту зі збільшення обсягів пасажирських перевезень між Києвом та Варшавою.
Зокрема, сьогодні, 31 травня, з Києва до Варшави відправляється тестовий потяг, сформований з 14 стандартних вагонів Укрзалізниці (УЗ).
Передбачається, що узгодження польською стороною курсування стандартних вагонів УЗ дозволить збільшити пропозицію місць для прямого сполучення Києва та Варшави в 2-3 рази.
Яку проблему вирішує цей проект?
Прямий рейс Київ — Варшава — Київ є одним із найпопулярніших напрямків. Щодня тільки у застосунку УЗ реєструється понад 3 тисячі запитів від пасажирів на квитки на цей напрямок — це в 10 разів більше пропозиції місць.
Причиною цього є обмежена кількість місць у вагонах, що курсують на цьому напрямку. Зокрема, наразі польські залізничники пропускають за маршрутом Київ — Варшава тільки спеціальні вагони «вужчого» габариту RIC, які мають 3-місні купе. В той час як стандартні пасажирські вагони УЗ мають 4-місні купе.
З початку повномасштабного вторгнення рф суттєво розширено мережу залізничних маршрутів у Польщу. Зокрема, додано наступні прямі сполучення:
Київ — Хелм (2 щоденні рейси, які зручно стикуються із польськими рейсами на Варшаву),
Київ — Перемишль (2 рейси на додаток до 2 рейсів Інтерсіті+),
Харків — Хелм,
Запоріжжя — Перемишль,
Одеса — Перемишль.