• In English
  • Мінінфраструктури скасує диспаритетні умови за послуги з аеронавігаційного обслуговування повітряних суден
    Міністерство інфраструктури України, опубліковано 13 грудня 2019 року о 14:55

    Міністр інфраструктури Владислав Криклій, коментуючи рішення Антимонопольного комітету щодо наказу Міністерства № 415 від 4 червня 2019 року щодо встановлення Ставок плати за послуги з аеронавігаційного обслуговування повітряних суден у повітряному просторі України, повідомив: «З метою дотримання принципу економічної конкуренції та на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету, Мінінфраструктури підготує відповідні зміни до зазначеного наказу та диспаритетні умови усуне. Ми працюємо над збалансуванням інтересів держави та користувачів повітряного простору, застосовуючи принципи ІКАО та Євроконтроля», - зазначив Міністр.

    «Украерорух отримав від Мінінраструктури доручення щодо оптимізації витрат підприємства на 2020 рік та внесення відповідних змін до фінансового плану підприємства з метою максимального врахування інтересів користувачів повітряного простору», - зазначив керівник Украероруху Андрій Ярмак.

    «Ми працюємо над створенням стимулів для розвитку ринку авіаційних перевезень разом з народними депутатами і я вдячний голові Комітету ВРУ з питань транспорту та інфраструктури Юрію Кісєлю та народним депутатам за конструктивну позицію щодо законопроектів № 2424 та № 2425» - заявив Владислав Криклій.

    12 грудня 2019 року Антимонопольним комітетом розглянуто справу щодо Мінінфраструктури в частині встановлення ставок плати за аеронавігаційне обслуговування на підході та в районі аеродрому у розмірі: 210,0 євро для міжнародного аеропорту «Бориспіль» та 411,0 євро для всіх інших аеропортів країни (наказ Мінінфраструктури від 04.06.2019 № 415 «Про встановлення Ставок плати за послуги з аеронавігаційного обслуговування повітряних суден у повітряному просторі України» зареєстрований Мінюстом 10.07.2019 за № 761/33732).

    Антимонопольним комітетом України зроблено висновок, що цим наказом встановлено для одного аеропорту вдвічі меншу ставку чим для всіх інших аеропортів країни, тим самим містяться ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, у вигляді антиконкурентних дій, які полягають у наданні окремим суб’єктам господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що може призвести до обмеження конкуренції. За результатами розгляду рекомендовано Мінінфраструктури внести зміни до наказу від 04.06.2019 № 415, усунувши дискримінаційні умови щодо надання окремим суб’єктам господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів.