• In English
  • Мінцифри з партнерами визначили 50 претендентів, які змагатимуться за грант на бізнес-освіту МВА
    Міністерство цифрової трансформації України, опубліковано 23 березня 2021 року о 10:24


    «Гра в довгу» — це спільний освітній проект для молодого бізнесу від національного проекту Дія.Бізнес Міністерства цифрової трансформації, Київської школи економіки (KSE) та сервісу прийому платежів для бізнесу Fondy. Нагорода переможцю — грант на повноцінну бізнес-освіту МВА.

    Перший етап гри стартував із коротких відеолекцій і тестів у Telegram і Viber. Викладачі Київської школи економіки і бізнесмени-практики щодня навчали учасників основ управління бізнесом — від стратегічного планування та збуту до питань просування та управління кризовими ситуаціями.

    22 березня 2021 року оголошено підсумки другого етапу — у фінал потрапили 50 учасників, які дали найбільше правильних відповідей за найкоротший проміжок часу.

    Організатори вирішили дати можливість пройти курс більшій кількості підприємців. Тож відтепер матеріали проекту є у вільному доступі на порталі Дія.Бізнес.

    «В рамках національного проекту з розвитку підприємництва Дія.Бізнес ми продовжуємо активно допомагати підприємцям та підтримувати їх. Завдяки ініціативі «Гра в довгу» підприємці-початківці безкоштовно отримують корисні практичні знання для застосування в своїй бізнес-діяльності. Тобто фактично переможцями є усі учасники, а не тільки той, хто отримає грант на бізнес-освіту», – підкреслила заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан.

    «Те, що Київська школа економіки і Дія.Бізнес підтримали ідею та долучились до реалізації цього проекту, дозволило нам зробити лекції змістовними, корисними і при цьому доступними широкому загалу підприємців, що розвивають свою справу. Плануємо продовжувати, адже в бізнесі треба грати в довгу», — коментує Валерія Вагоровська, керівний партнер сервісу Fondy, ініціатор та інвестор «Гри в довгу».

    «Теми другого етапу розкривали ключові проблеми підприємців, із якими вони стикаються у період кризи, та містили матеріали про управління робочим капіталом, ефективне просування, категорійний менеджмент. Додатково ми обрали тему змін. Наприклад, чому відбувається опір змінам на рівні компанії та окремих співробітників та як його можна мінімізувати? Ми пропонували ознайомитися з двома підходами — Джона Коттера та Еліягу Ґолдратта. Адже змінюватися самому і міняти компанію — це найскладніші завдання», — прокоментував Володимир Стецик, віце-президент із бізнес-освіти Київської школи економіки.