Про забезпечення ефективних комунікацій державного сектору, освітніх, культурних та соціальних проектів; про досягнення е-урядування та електронних послуг в Україні; активне застосування діджитал у різних сферах та сучасні комунікаційні інструменти; бренди та перспективи комунікацій говорили у перший день Третього Всеукраїнського форуму фахівців у сфері урядових комунікацій #єдиний голос.
25 спікерів ділилися своїми думками та цікавими кейсами, демонстрували презентації та дискутували з аудиторією.
Зокрема, урядовим комунікаційникам експерти радили бути креативними, впроваджувати в роботу інновації, аналізувати результати своєї діяльності, будувати комунікації на основі діалогу з громадянським суспільством та бізнесом, а говорити про реформи так, щоб було зрозуміло і дорослим, і дітям.
Співзасновниця агенції Gres Todorchuk PR Ярослава Гресь наголосила, що під час інформаційної кампанії «ідея повинна бути описана в одному абзаці та бути своєчасною, відповідати соціальним запитам та глобальним викликам і зрозумілою громадянам мовою».