• In English
  • Голова Укртрансбезпеки представив стратегічний план виконання доручення Уряду
    Державна служба України з безпеки на транспорті, опубліковано 05 квітня 2018 року о 11:37

    В той час коли Уряд України виділяє безпрецедентно великі кошти на будівництво і ремонт українських автошляхів, питання створення ефективної системи заходів контролю габаритно-вагових параметрів великогабаритного автотранспорту в масштабах України набуло державної ваги. Про це повідомив Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час спеціальної наради з питань розвитку дорожнього господарства за участю Віце-прем’єр-міністра України Володимира Кістіона, Міністра інфраструктури України та Голови Державної служби України з безпеки на транспорті.

    Приймаючи доручення Уряду як керівництво до дії, Михайло Ноняк переконаний, що вибудувати ефективну систему убезпечення українських автошляхів від руйнування – справа честі як його особисто, так і всього керівного складу Укртрансбезпеки.

    Саме з цього месиджу розпочалась відкрита нарада Голови Державної служби України з безпеки на транспорті Михайла Ноняка, першого заступника В’ячеслава Дідківського та керівництва Департаменту державного контролю Укртрансбезпеки  з керівниками територіальних органів на тему «Функціонування ефективної системи заходів контролю Укртрансбезпеки».

    Провівши ґрунтовний аналіз показників ефективності заходів габаритно-вагового контролю, Михайло Ноняк зазначив, що вдячний команді  за гарну роботу впродовж двох років. «Робота пророблена величезна. У квітні 2016 року ми почали проводити заходи габаритно-вагового контролю на дорогах України, маючи в арсеналі менше тридцяти комплексів ГВК, більшість яких 2005-2008 року випуску. Вони часто виходили з ладу, і витрати на ремонт були величезними. Але ми чітко і послідовно взялися до нелегкого завдання – наведення ладу на дорогах. І ми отримали результат. Ось лише цифри: у 2014 році Укртрансінспекцією було перевірено 22 972 транспортні засоби (ТЗ) (великогабаритний транспорт), а у 2015 р. – 25 396. Вже в 2016 році ця кількість сягнула 231 296 автомобілів. Показник 2016 року перевищує показник 2014 року більше, ніж у 10 разів! А у 2017 році ця кількість вже була більшою за показник 2014 року майже в 20 разів і становила 458 796 транспортних засобів. Причому габаритно-ваговий контроль здійснювався тією самою кількістю ГВК. Суми нарахованої плати за проїзд у 2016 році зросли більше ніж у 5 разів, а за результатами 2017 року  констатуємо зростання вже майже у 7,5 разу.

    Тепер щодо сум, які надійшли до Державного бюджету України. Так от, у 2014 році – 0 гривень і 0 копійок!!! Тобто склали абияк акти і далі не цікавилися їхньою долею.  У  2015 році до бюджету вже надійшло 1 317 395, 09 гривень. За курсом євро на кінець 2015 року це 50 243, 89 євро. У 2016 році було перераховано до бюджету 6 948 543 гривні. За курсом євро 28,42 гривні  це становить 244 494,83 євро. У 2017 році ця  сума дорівнювала 17 635 993 гривні. За курсом євро 33,49 гривні це  - 596 604,75 євро. Тобто тільки за цим видом контролю надходження до бюджету за минулий рік майже у 12 разів перевищили показник 2015 року. І це у євро. Чисте зростання у 12 разів! Це говорить лише про одне – Укртрансбезпека почала проводити габаритно-ваговий контроль системно, - сказав Михайло Ноняк. - Але сьогодні цього вже замало. Сьогодення ставить перед нами нові виклики. І ми повинні суттєво підняти планку. Етап становлення Служби, коли питанням першочергової ваги було кількісне нарощування показників, вже позаду. Сьогодні нам потрібно не тільки і не стільки збільшення кількості складених актів про адміністративне правопорушення та накладених штрафних санкцій. Ми повинні вибудувати ефективну систему убезпечення українських автошляхів від руйнування в масштабах країни. І тому звертаюсь до вас, керівників територіальних органів: я чекаю від вас ефективних управлінських рішень. Відсьогодні щодня я чекатиму оперативних звітів про проведення заходів контролю від керівника кожного територіального управління. Ми детально аналізуватимемо роботу кожного комплексу, кожного інспектора. І робитимемо висновки. Я хочу бачити кожного з вас ефективним керівником, який хоче і вміє досягати поставлених цілей», - резюмував Михайло Ноняк.

    В ході наради було проведено ґрунтовний аналіз ефективності габаритно-вагового контролю по кожному територіальному органу. Особлива увага приділялась проблемним областям, де показники по габаритно-ваговому контролю найнижчі. «Часу для зволікань немає, - підсумував Михайло Ноняк. – Час пішов. Наше завдання – поставити заслін  від руйнування автошляхів. І ми його виконаємо з честю».