• In English
  • Держпродспоживслужба запобігла обрахуванню споживачів у ЖКГ і на ринку ліків на 31 млн грн

    За останні шість місяців Держпродспоживслужба запобігла обрахуванню споживачів на ринку ліків та у сфері житлово-комунальних тарифів на 31,1 млн грн. Про це повідомила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька, підбиваючи підсумки пів року роботи нової команди.

    «Одним із завдань Держпродспоживслужби є контроль дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін. Багато порушень виявляється на ринку житлово-комунальних послуг. Серед найпоширеніших – включення до собівартості послуг непередбачених законодавством та завищених витрат, включення до тарифу планованого прибутку за відсутності на підприємстві затвердженої в установленому порядку інвестиційної програми, недотримання встановлених законодавством термінів введення нових тарифів та інше», - розповіла Владислава Магалецька.

    Протягом цього періоду було проведено 261 перевірку. Служба застосувала 117 адміністративно-господарських санкцій на суму 10,5 млн грн. та зобов’язала повернути споживачам 64,4 млн грн. Це більше за аналогічний минулий період, споживачам зобов’язали повернути 57,9 млн грн.

    Держпродспоживслужба має запобігати порушенням у сфері ціноутворення та не допускати безпідставного зростання цін на споживчому ринку.