Особливо гострою потреба у вичерпній, правдивій інформації стала з поширенням світом коронавірусної інфекції SARS-CoV-2 та введенням більшістю держав світу жорстких карантинних обмежень. Закриття кордонів, відміна авіасполучень, обмеження руху громадського транспортну породили мільйони запитань до структур, які контролюють ці процеси в усьому світі. Не стала винятком і Україна та, зокрема, Державна прикордонна служба України.
Від початку створення чи не найзручнішим способом отримання інформації про особливості перетинання державного кордону для громадян була телефонна служба «Довіра», яка успішно функціонує у штатному режимі. Обсяг телефонних дзвінків на гарячу лінію може одномоментно зростати у 10 разів. Якщо усій зміні операторів у звичному режимі роботи вдається опрацювати до 100% дзвінків, то одночасно збільшити кількість операторів у 10 разів фізично неможливо.
Найбільш ефективним рішенням, у цій ситуації, виявилося розміщення на офіційних веб-ресурсах відомства інформаційних блоків із роз’ясненням нових правил перетинання державного кордону.
Не менш ефективним інструментом поширення актуальної інформації виявилися і верифіковані сторінки відомства у соціальних мережах.
Разом з тим, епідемічна ситуація в країні постійно змінюється, тож Уряд змушений повсякчас вносити зміни до правил перетинання кодонів, переліків карантинних обмежень, гармонізувати протиепідемічні заходи зі схожими у сусідніх країнах. Цілком закономірно, що кожна наступна зміна провокує нову хвилю попиту на інформацію та роз’яснення.
Новим кроком Державної прикордонної служби України у вирішенні питання доступу громадян до актуальної інформації стосовно правил перетинання державного кордону в умовах чергових карантинних обмежень став запуск на офіційному веб-сайті ДПСУ кнопки чат-бота. Опрацювавши десятки тисяч дзвінків на телефон служби «Довіра», фахівці у сфері комунікацій виокремили найчастіші запитання та акумулювали відповіді на них у діалогових ланцюжках віртуального робота.
Лише за минулий місяць оператори гарячої лінії Держприкордонслужби опрацювали майже 30 тисяч телефонних дзвінків. 90% із них стосувалися питань, пов’язаних із перетинанням державного кордону в умовах карантину.
Звертаємо Вашу увагу, що наразі чат-бот працює у тестовому режимі, тож якщо Вам не вдалося отримати відповідь на Ваше запитання – сповістіть нас про це, прокоментувавши Вашу ситуацію просто під цією публікацією – у полі «розмістити коментар». Ваша небайдужість допоможе нам зробити чат-бот досконалішим.