• In English
  • Держенергоефективності та Енергетичне Співтовариство обговорили шляхи збільшення використання відновлюваних джерел енергії на транспорті

    Цій темі був присвячений онлайн-воркшоп, організований представниками Енергетичного Співтовариства та Держенергоефективності.

    Євросоюз приділяє особливу увагу декарбонізації, у т.ч. транспортного сектору. Зокрема, ЄС поставив нову ціль - 14% енергії з відновлюваних джерел енергії на транспорті у 2030 році.

    З метою сприяння застосуванню відновлюваних джерел енергії у транспортному секторі в країнах Енергетичного Співтовариства експерти провели дослідження шляхів розвитку цього напряму, із врахуванням кращих практик ЄС.

    «Досвід наших європейських колег є дуже цінним для нас. Використання енергії з альтернативних джерел на транспорті допоможе зменшити залежність від імпорту нафтопродуктів, скоротити шкідливі викиди, покращити екологію і виконати міжнародні зобов’язання», - повідомила Олена Ленська, заступник директора Департаменту відновлюваних джерел енергії Держенергоефективності.

    Як відомо, за даними Державної митної служби, у 2019 р. Україна імпортувала нафту і нафтопродукти на 5,3 млрд доларів.

    Водночас, Україна має потужний потенціал використання біопалива на транспорті. Крім того, країна посідає третє місце в Європі за темпами зростання кількості електромобілів та зарядної інфраструктури.

    «На моє переконання, політика щодо використання відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива транспортом повинна базуватися на трьох складових: рідке біопаливо, електроенергія та водень», - зауважила О. Ленська.

    У цілому учасники семінару ознайомилися з результатами досліджень та рекомендаціями експертів ЄС, що допоможуть визначити цілі використання відновлюваних джерел на транспорті до 2030 року, а також шляхи і механізми їхнього досягнення.