Група студентів з Данії сьогодні, 12 квітня, побувала у Будинку Уряду, де відвідала Музей історії урядів України та дізналася про створення та успіхи бренда Ukraine NOW.
Керівник Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України Роксолана Стадник, представляючи бренд України, наголосила, що Ukraine NOW – це найбільш масштабна маркетингова кампанія Уряду за всі роки незалежності.
«Бренд Ukraine NOW – це символ України для промоції та впізнаваності нашої держави, українців, їхніх досягнень за кордоном», - підкреслила керівник департаменту.
Вона нагадала, що єдиний брендинг України Ukraine NOW був підтриманий на засіданні Уряду 10 травня 2018 року. Концепцію розробили експерти Британського уряду, Лого запропонувала українська креативна агенція Вanda, а розробка та створення бренда відбувалися в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики, за участю українських та зарубіжних експертів, Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів.
У результаті бренд Ukraine NOW отримав міжнародне визнання. 26 жовтня 2018 року у Берліні відбулася офіційна церемонія нагородження за бренд Ukraine NOW, де вручено одну з найбільш престижних премій у сфері дизайну Red Dot Design Award 2018. Єдиний стиль презентації країни в світі Ukraine NOW обрано переможцем в категорії Corporate Identity.
У лютому 2019 року єдиний бренд України Ukraine Now визнано переможцем у номінації «Ребрендинг року: змінюйся або йди додому» за версією X-Ray Marketing Awards 2018. Крім того, друге місце бренд посів у номінації «Революція комунікацій».
У рамках урядової комунікаційної платформи «Єдиний голос» відбуваються щотижневі зібрання фахівців з комунікацій органів виконавчої влади для обговорення та напрацювання планів та завдань, куди запрошуються також лідери думок, експерти, представники громадськості та бізнесу, щоб поділитися досвідом, як краще комунікувати про досягнення Уряду.