• In English
  • Комісія з питань популяризації України ухвалила рішення щодо основ комунікаційної стратегії
    опубліковано 01 вересня 2017 року о 11:13

    30 серпня 2017 року під час чергового засідання Міжвідомчої комісії з питань популяризації України у світі при Міністерстві інформаційної політики України було презентовано результати британського дослідження щодо бачення комунікаційної стратегії України.  Дослідження проводилося у Великобританії, Німеччині та Польщі та стосувалося сприйняття іноземцями України.

    Менеджер проекту офісу урядових комунікацій Великобританії Гарріс Маклауд  під час презентації дослідження зазначив, що з опитування видно: Україна – це країна яскравих вражень і нових ідей, позитивних людей та емоцій.

    Водночас дослідження показало, що головною проблемою представлення України закордоном є відсутність обізнаності про країну: її культуру, традиції, спадщину, географію, туристичні можливості та бізнесові перспективи. Тому при формуванні іміджу варто звернути увагу на поширення фактів про Україну, що були б підкріплені емоціями та враженнями від української доброзичливості та культурної оригінальності.

    «Іноземці, що приїжджають до Києва, хочуть побачити його самобутність, а не новий Берлін чи Париж», – зазначив він.

    Радник Прем'єр-міністра України Мирослав Кошелюк пояснив: «Це дослідження – концепт від Британського Уряду, що може допомогти нам вирішити завдання побудови бренду України у світі».

    Міністр інформаційної політики України Юрій Стець резюмував: «Вважаю, що це – готова основа комунікаційної стратегії, фактично технічне завдання для нас. Ми повинні доопрацювати його, адаптувати під себе, подати на розгляд Прем’єр-міністра, а потім провести відкритий конкурс на розробку стандартів просування бренду України у світі».

    Нагадаємо, Міжвідомча комісія з питань популяризації України у світі була створена постановою КМУ від 7 червня 2017 року за № 467 в рамках реалізації Концепції популяризації України у світі та просування інтересів України у світовому інформаційному просторі, схваленої Урядом 11 жовтня 2016 року.