Протягом I півріччя
2017 року фахівці Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за результатами аналізу інформації, оприлюдненої в електронній системі публічних закупівель, виявили порушень на загальну
суму понад 475 млн грн.
Зокрема, за
рекомендаціями житомирських державних аудиторів відмінено
9 процедур закупівель очікуваною вартістю понад 460 млн грн та розірвано 8
договорів на суму 15 млн грн.
Порушення
законодавства щодо складання тендерної документації та порядку оприлюднення
інформації, невідхилення пропозицій учасників, що не відповідають умовам
тендерної документації, виявлені також під час 5
ревізій та 2 перевірок закупівель.
Крім того, під час цих
контрольних заходів встановлено порушення законодавства у сфері закупівель під час фактичного виконання договорів, які призвели до збитків на суму понад 370 тис. грн.