
Суб'єкти господарювання часто свідомо ігнорують вимоги законодавства щодо інформування споживачів, - Лілія Стиренко
Чинна
законодавча база чітко встановлює вимоги щодо належного інформування споживача
як про товар, так і про суб’єкта господарювання, який цей товар реалізує. Однак
частина представників операторів ринку, а особливо ті, які здійснюють
діяльність через мережу Інтернет, не дотримуються цих вимог. На цьому
наголосила т.в.о. заступника Голови Держпродспоживслужби Лілія Стиренко під час
щорічної бізнес-конференції «Only Retail Ceo».
«Ми уже
неодноразово звертали увагу на те, що чинне законодавство, яке регулює інтернет-торгівлю
в Україні, містить багато прогалин, і це негативно відображається на можливості
споживача захистити свої права. Однак там чітко прописані вимоги щодо належного
інформування споживача як про товар, так і про суб’єкта господарювання, який цей
товар реалізує», - наголосила Лілія Стиренко.
За її
словами, частина суб’єктів господарювання ці вимоги ігнорує свідомо, що є
грубим зловживанням і правопорушенням.
«Якщо зараз
встановлені певні обмеження для здійснення перевірок, то це не означає, що законодавство
можна ігнорувати. Держпродспоживслужба закликає бізнес бути більш свідомим і
відповідальним», - підсумувала Лілія Стиренко.