Подолана позначка в
1505 метрів верхнього уступу двоколійного Бескидського
тунелю. «Вже пройшли півтора
кілометри проходки, залишилося 260 метрів. Сподіваюсь, що такими темпами об’єкт буде побудований згідно з
графіком. Для України Бескидський тунель має
стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного
кордону країни, а також понад 60% транзитних вантажів у напрямку Західної та
Центральної Європи», – повідомив в.о. генерального
директора Укрзалізниці Олександр Завгородній під час
об’їзду на Львівській залізниці.
Роботи на гірському перевалі в Карпатах, на перегоні Бескид – Скотарське, тривають цілодобово. Проходка (вибірка гірської породи для створення штучної пустоти) – найскладніший етап спорудження цього важливого об’єкта.
Згідно з основними техніко-економічними показниками проекту довжина тунелю становитиме 1,765 км, ширина – 10,5 м, висота – 8,5 м. Інженерна споруда пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта. Новий тунель будується на відстані 30 метрів від існуючого.
Нагадаємо, що роботи з будівництва нового Бескидського тунелю розпочато 29 жовтня 2013 року та планується закінчити у І кварталі 2017 року.
Цей тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки й системою антикорозійного захисту.