• In English
  • У січні - серпні 2015 року продаж квитків через інтернет збільшився вдвічі
    опубліковано 04 вересня 2015 року о 12:11

    Дедалі більше пасажирів купують квитки на поїзди через електронні канали обслуговування. Так, за 8 місяців цього року пасажири оформили через інтернет 25,6 % квитків від загального продажу, що на 12,6 % більше ніж у відповідному періоді 2014 року.

    Також у цьому році вдвічі збільшилася кількість оформлених квитків через офіційний онлайн-сервіс Укрзалізниці booking.uz.gov.ua. Так, за 8 місяців 2015 року через цей сайт пасажири оформили 14,8 % квитків від загального продажу, тоді як за аналогічний період минулого року – 7,3 %. Нагадаємо, що цей сервіс став доступним для пасажирів з липня 2013 року.

    Серед переваг, які приваблюють користувачів купувати квитки на сайті Укрзалізниці, а не в залізничній касі, зокрема, зручне і зрозуміле користування сервісом, найактуальніша інформація щодо наявності місць та вартості проїзду, а також менша вартість квитка порівняно з іншими ресурсами. Також на сайті booking.uz.gov.ua  студенти вищих навчальних закладів можуть оформлювати пільгові квитки.

    Електронний квиток, оформлений через інтернет, практично неможливо втратитийого можна роздрукувати необмежену кількість разів із листа, що надходить на електронну пошту клієнта. Повернення коштів за квиток, придбаний через сайт Укрзалізниці, також організовано зручно для пасажирів: воно здійснюється на платіжну картку автоматично і швидше, ніж при зверненні до залізничної каси.

    Нагадаємо, наразі електронні квитки через всесвітню мережу можна придбати на всі цілорічні поїзди внутрішнього сполучення, окрім літніх і поїздів, нумерація яких починається на 600 і 800. На ці поїзди в режимі онлайн можна придбати бланк, який необхідно обміняти в залізничній касі на звичайний квиток. Ця послуга безкоштовна.  

    Оформлення проїзних документів через інтернет впроваджено з кінця 2008 року. Відтоді через всесвітню мережу оформлено та зарезервовано понад 21 млн квитків.