На сьогодні
Міністерство інфраструктури поки що не володіє інформацією щодо осіб, які взяли
участь у відборі на посади генеральних директорів аеропортів «Бориспіль»,
«Львів» та Укрзалізниця. Про
це в інтерв’ю виданню «Hubs» розповів заступник Міністра
інфраструктури – керівник апарату Володимир Омелян.
«Ми спеціально
дистанціювалися від хедхантерів і експертної групи, які проводять відбір, щоб зробити цей процес абсолютно незаангажованим. Ми знаємо лише кількість кандидатів. станом на сьогодні на три
позиції надійшло близько 500 резюме. Левова частка – Укрзалізниця», - розповів
Володимир Омелян.
Він нагадав, що
відбір претендентів проходить у кілька етапів. Компанії
Talent Advisors, ЕBS та Deloitte, за розробленими критеріями, збирає резюме та проводить кваліфікаційну
оцінку усіх потенційних кандидатів. Із загальної кількості вони відбирають по
20 кандидатів на кожен напрямок. Із кожним із них заступники Міністра
інфраструктури та експерти цих компаній проведуть співбесіду щодо подальшого
розвитку галузі. Після обговорення буде складено
короткий список із 3-5 кандидатів, з якими проведе співбесіду Міністр
інфраструктури. Претенденти презентуватимуть своє бачення розвитку, підвищення ефективності, якості, прозорості роботи
підприємств. Далі трійку чи п’ятірку найбільш
достойних буде запропоновано розглянути номінаційному комітету.
Заступник Міністра зауважив, що жодним чином не обмежувалося коло осіб при
відборі. Окрім інформування про пошук кандидатів через ЗМІ та інтернет-мережу,
хедхантери зверталися до найвідоміших менеджерів України та Європи з
пропозицією взяти участь у відборі. За словами Володимира Омеляна, галузеві
знання для кандидатів – перевага, але не визначальна.
«Головне – бути
чудовим управлінцем. Європейський досвід свідчить, що менеджери топ-рівня легко
переходять з однієї галузі в іншу. Так було з Apple та іншими компаніями, й це пішло їм на користь»,
- пояснив він.