• In English
  • Аеропорт "Бориспіль" має розвиватися за рахунок збільшення неавіаційних доходів
    опубліковано 13 січня 2015 року о 11:20

    Комісія Міністерства інфраструктури 12 січня презентувала колективу аеропорту «Бориспіль» результати аналізу діяльності підприємства та запропонувала заходи для зростання прибутковості.

    «В аеропорту «Бориспіль» є комплекс проблем. Історично в аеропорт інвестовано величезну кількість грошей, які необхідно обслуговувати. Завдяки цим кредитам ми змогли провести Євро-2012, але зараз вони використовуються неефективно. Також досі менеджмент аеропорту не звертав уваги на неавіаційні доходи. Утім у «Борисполя» в цьому є значний потенціал. Багато чого можна зробити, щоб підняти доходи», - розповів у ході зустрічі з колективом Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський.

    Як пояснив перший заступник Міністра інфраструктури Володимир Шульмейстер, експертна комісія проаналізувала роботу аеропорту за останні 6 років та порівняла основні показники з результатами діяльності провідних аеропортів світу, відповідно до яких окреслила ключові проблеми аеропорту. Серед них - відсутність чіткої стратегії розвитку компанії, неефективність при будівництві і закупівлях при надпотужностях аеропорту, падіння операційних та фінансових показників і низький рівень прибутковості, неефективна структура доходів і завищені витрати компанії, проблеми з обіговим капіталом, небезпечний рівень кредитної завантаженості, необхідність добудови закритого паркінгу, формальність контролю за якістю служб компанії, відсутність гнучкості у конкурентній боротьбі тощо (детальніше у презентації).

    Комісія, щоб подолати ці проблеми, запропонувала план дій на короткострокову та середньострокову перспективи. «По-перше, треба збільшити доходи від неавіаційної діяльності – за рахунок чого функціонують усі аеропорти світу. Це торгівля і сфера харчування, додаткові послуги - паркінг, таксі та реклама. Надалі – робота по збільшенню кількості рейсів, транзитних перевезень, обробці вантажів. Крім того, потрібно оптимізувати операційні витрати і структуру управління, перейти на якісне бюджетування витрат і управління фінансами», - сказав Володимир Шульмейстер.

    Ці завдання Міністерство інфраструктури вирішуватиме спільно з новим керівником аеропорту «Бориспіль». Нагадаємо, формування кандидатського пулу на посаду генерального директора аеропорту триватиме до 19 січня. Міністр інфраструктури висловив сподівання, що нового керівника аеропорту буде обрано до початку лютого.