Укрзалізниця
розпочинає роботу з розробки графіка руху поїздів на 2015-2016 роки, який
відтепер вводитиметься у дію в грудні, а не в травні,
як раніше.
Рішення про
перенесення терміну введення нового графіка руху поїздів на другу неділю грудня
ухвалено на шістдесят першому засіданні Ради
залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності, що відбулося у жовтні
цього року в м. Баку, з метою поєднання часових періодів дії нормативного
графіка руху поїздів і параметрів бюджетів залізничних адміністрацій.
Фахівці
Укрзалізниці, які регулярно беруть участь у засіданнях Ради залізничного
транспорту держав-учасниць Співдружності, позитивно оцінюють рішення
про перенесення термінів введення нового графіка. Переваги є насамперед для
залізничників. Адже відтепер залізниці працюватимуть в одному часовому режимі з
залізницями європейських країн, які вводять новий
графік руху поїздів саме наприкінці року. Це дозволить, зокрема, значно
спростити роботу з узгодження графіка руху поїздів, формувати ті чи інші
маршрути у відповідності з економічною доцільністю та
параметрами бюджетів залізниці, а також зменшити необхідність додаткових
узгоджень і корегувань графіка руху поїздів.
«Раніше
залізничники вводили новий графік поїздів один раз на рік
у травні, а по суті, двічі на рік, оскільки графік доводилося корегувати ще й у
грудні, коли свої розклади руху поїздів вводили в дію залізниці країн Європи. Це,
звичайно, не дуже зручно. Завдяки рішенню шістдесят першого засідання Ради залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності,
робота з формування та узгодження маршрутів поїздів має стати більш
ефективною», - зазначив перший заступник начальника департаменту пасажирських
перевезень далекого сполучення Укрзалізниці Микола Козак.
Передбачається,
що перше засідання із розгляду пропозицій залізничних
адміністрацій держав-учасниць Співдружності щодо розробки графіка руху поїздів
на 2015-2016 роки відбудеться 10-13 лютого у м. Душанбе (Таджикистан).
Загалом завершити
розробку нового графіка руху поїздів планується до 1
серпня 2015 року, а 13 грудня 2015 року новий розклад буде введено в дію.
Довідково
Головною метою
Ради залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності є координація роботи
залізничного транспорту на міжнародному рівні,
розробка погоджених умов і принципів роботи для забезпечення функціонування й
розвитку транспортно-економічних зв’язків між державами СНД, а також із третіми
країнами, прийняття нормативних документів у межах своєї діяльності.
У 61-му засіданні Ради залізничного транспорту країн-учасниць Співдружності
взяли участь керівники залізничних адміністрацій Азербайджану, Вірменії,
Білорусі, Казахстану, Киргизії, Молдови, Росії, Таджикистану, Туркменістану,
Узбекистану, України, асоційовані члени Ради – керівники залізничних
адміністрацій Болгарії, Грузії, Латвії, Фінляндії. У засіданні Ради також
беруть участь керівники залізничних адміністрацій Литви та Естонії, Голова
Дирекції Ради залізничного транспорту країн-учасниць
Співдружності.