Залізничники розглянуть можливість
удосконалення маршрутної мережі у новому графіку руху поїздів на 2015-2016
роки. Відповідне завдання фахівцям пасажирського господарства Укрзалізниці та
Української залізничної швидкісної компанії поставив заступник Міністра
інфраструктури Олександр Кава.
«Кожен українець, в середньому, 10 разів на
рік користується послугами залізниці. Тому є доручення Міністра інфраструктури,
щоб новий графік став зручнішим і сучаснішим для пасажира. Незважаючи на
складну фінансову ситуацію в країні, люди повинні відчути та побачити якісні
зміни. Ми маємо знайти резерви і можливості для цього», - сказав Олександр
Кава.
Зокрема Укрзалізниця до початку роботи над
новим графіком руху поїздів повинна проаналізувати курсування міжнародного
поїзду Київ-Варшава. За словами заступника Міністра, оптимізувавши роботу з
рухомим складом поїзда у пунктах пропуску, можна значно скоротити загальний час
у дорозі. Також задля прискорення подолання відстані між столицями України і
Польщі поїздом, Укрзалізниця ініціюватиме спрощення прикордонно-митного
контролю.
У внутрішньому сполученні Олександр Кава
рекомендував залізничникам переглянути графік та маршрут поїздів Інтерсіті та
Інтерсіті+, аби вони були більш зручними для пасажирів. Йдеться про зміну часу
відправлення-прибуття і періодичність (по днях тижня) курсування електропоїздів
зі столиці до Кривого Рогу і зворотно, відкриття маршруту Київ-Вінниця-Київ,
запровадження зупинок у львівському напрямку по станціях Кривин та Радивилів
тощо.
Окрім цього, задля розширення мережі
курсування швидкісних електропоїздів заступник Міністра доручив Укрзалізниці
розглянути варіант формування з електропоїздів «Тарпан» та Сity Elefant 685
Skoda поїздів європейського зразка пасажиромісткістю 300-400 осіб. Такі
ініціативи сприятимуть наданню пасажирам альтернативи для поїздок на короткі
відстані, що відповідно збільшить пропозицію місць у пасажирських поїздах
далекого прямування для тих осіб, що курсують на більші відстані.
«У залізничного транспорту на окремих
напрямках є істотна конкурентна перевага не лише перед автобусами, але й перед
приватними автомобілями. Щоб ефективно нею скористатися, треба пропонувати
зручні послуги пасажирам. Міністр інфраструктури, і я, налаштовані на те, щоб
залізниця була гнучкою і максимально конкурентоздатною у тій сфері, де у неї є
для цього всі фактори», - наголосив Олександр Кава.
Довідково
Новий графік руху поїздів з 2015 року
вводитиметься у грудні, тобто кожної 2 неділі останнього місяця року. Робота
щодо підготовки графіка руху поїздів розпочинатиметься у березні. Тобто у
травні нового графіку руху не буде.