• In English
  • Мінінфраструктури та Укрзалізниця планують удосконалити графік та маршрути руху міжнародних та міжрегіональних поїздів
    опубліковано 29 грудня 2014 року о 11:04

    Залізничники розглянуть можливість удосконалення маршрутної мережі у новому графіку руху поїздів на 2015-2016 роки. Відповідне завдання фахівцям пасажирського господарства Укрзалізниці та Української залізничної швидкісної компанії поставив заступник Міністра інфраструктури Олександр Кава.

    «Кожен українець, в середньому, 10 разів на рік користується послугами залізниці. Тому є доручення Міністра інфраструктури, щоб новий графік став зручнішим і сучаснішим для пасажира. Незважаючи на складну фінансову ситуацію в країні, люди повинні відчути та побачити якісні зміни. Ми маємо знайти резерви і можливості для цього», - сказав Олександр Кава.

    Зокрема Укрзалізниця до початку роботи над новим графіком руху поїздів повинна проаналізувати курсування міжнародного поїзду Київ-Варшава. За словами заступника Міністра, оптимізувавши роботу з рухомим складом поїзда у пунктах пропуску, можна значно скоротити загальний час у дорозі. Також задля прискорення подолання відстані між столицями України і Польщі поїздом, Укрзалізниця ініціюватиме спрощення прикордонно-митного контролю.

    У внутрішньому сполученні Олександр Кава рекомендував залізничникам переглянути графік та маршрут поїздів Інтерсіті та Інтерсіті+, аби вони були більш зручними для пасажирів. Йдеться про зміну часу відправлення-прибуття і періодичність (по днях тижня) курсування електропоїздів зі столиці до Кривого Рогу і зворотно, відкриття маршруту Київ-Вінниця-Київ, запровадження зупинок у львівському напрямку по станціях Кривин та Радивилів тощо.

    Окрім цього, задля розширення мережі курсування швидкісних електропоїздів заступник Міністра доручив Укрзалізниці розглянути варіант формування з електропоїздів «Тарпан» та Сity Elefant 685 Skoda поїздів європейського зразка пасажиромісткістю 300-400 осіб. Такі ініціативи сприятимуть наданню пасажирам альтернативи для поїздок на короткі відстані, що відповідно збільшить пропозицію місць у пасажирських поїздах далекого прямування для тих осіб, що курсують на більші відстані.

    «У залізничного транспорту на окремих напрямках є істотна конкурентна перевага не лише перед автобусами, але й перед приватними автомобілями. Щоб ефективно нею скористатися, треба пропонувати зручні послуги пасажирам. Міністр інфраструктури, і я, налаштовані на те, щоб залізниця була гнучкою і максимально конкурентоздатною у тій сфері, де у неї є для цього всі фактори», - наголосив Олександр Кава.

    Довідково

    Новий графік руху поїздів з 2015 року вводитиметься у грудні, тобто кожної 2 неділі останнього місяця року. Робота щодо підготовки графіка руху поїздів розпочинатиметься у березні. Тобто у травні нового графіку руху не буде.