• In English
  • На Львівській залізниці пройшов випробування перший дизель-поїзд виробництва Крюківського вагонобудівного заводу
    опубліковано 15 жовтня 2014 року о 11:36

    Нещодавно пройшов тягово-енергетичні випробування дизель-поїзд ДПКр-2-001. Іспит тривав чотири дні, у складних умовах: на гірських дільницях із тунелями та кривими малого радіусу. Окрім власної ваги, поїзд віз майже 47 т баласту: мішки з піском, — що дорівнювало його повному завантаженню (коли зайняті усі 637 місць), про це повідомила галузева газета «Магістраль».

    Випробовування проходили на одній із найскладніших дільниць: Львів – Тернопіль – Заліщики – Лужани – Коломия, де є 40-тисячні ухили: вони, до речі, найбільші не лише на мережі Укрзалізниці, але й на сталевих магістралях країн СНД.

    Майже на 70% поїзд комплектований запчастинами українського виробництва, решта 30% — це кращі вузли іноземного виробництва. Зокрема, мерседесівські силові установки та пневмогальма. Щодо екіпірування, то в кожному вагоні є бак об’ємом на 1,3 тис. л дизельного пального, якого вистачає на те, аби поїзд подолав без дозаправки 900—1 тис. км. Різниця у 100 км залежить від умов експлуатації, адже на прямих дільницях поїзд використовуватиме менше пального, а на підйомах, звісно, — більше. Кузови потяга виготовлені з нержавіючої сталі, міжвагонні переходи — герметичні. Ходова частина, зокрема візки, обладнані пневморесорами виробництва КВБЗ, що дає змогу забезпечити плавність ходу поїзда. Для безпечності машиністів та пасажирів у разі зіткнення поїзда з якоюсь перешкодою носова частина вагонів обладнана краш-системою.

    Начальник служби приміських пасажирських перевезень Львівської магістралі Ігор Войціховський заявив, що новий дизель-поїзд українського виробництва успішно пройшов випробування. Але з технічного боку все ж таки є зауваження, найосновніше з яких — замала потужність двигунів. Якщо на рівних дільницях вони себе ще непогано зарекомендували, то на підйомах потужності силових установок недостатньо. Особливо це помітно на дільницях Тернопіль – Коломия та Івано-Франківськ – Рахів.

    «У криві малого радіусу поїзд входить досить добре. Тож за умови збільшення потужності двигунів для Львівської магістралі це буде досить хороший потяг, бо при нашому пасажиропотоці його заселеність становитиме до 100 %. Щоправда, коли він, як і планується, експлуатуватиметься на нашій магістралі, то ми його бачимо як регіональний поїзд, скажімо, на дільниці Чернівці—Львів», – повідомив Ігор Войціховський.

    Докладніше з матеріалом можна ознайомитися за наступним посиланням: http://www.magistral-uz.com.ua/articles/girski-testi-vitchiznjanih-poizdiv.html