Нещодавно пройшов
тягово-енергетичні випробування дизель-поїзд ДПКр-2-001. Іспит тривав чотири
дні, у складних умовах: на гірських дільницях із
тунелями та кривими малого радіусу. Окрім власної ваги, поїзд віз майже 47 т
баласту: мішки з піском, — що дорівнювало його повному
завантаженню (коли зайняті усі 637 місць), про це повідомила галузева газета
«Магістраль».
Випробовування
проходили на одній із найскладніших дільниць: Львів – Тернопіль – Заліщики –
Лужани – Коломия, де є 40-тисячні ухили: вони, до речі, найбільші не лише на мережі Укрзалізниці, але й на сталевих магістралях
країн СНД.
Майже на 70%
поїзд комплектований запчастинами українського виробництва, решта 30% — це
кращі вузли іноземного виробництва. Зокрема, мерседесівські силові установки та
пневмогальма. Щодо екіпірування, то в кожному вагоні є
бак об’ємом на 1,3 тис. л дизельного пального, якого вистачає на те, аби поїзд
подолав без дозаправки 900—1 тис. км. Різниця у 100 км
залежить від умов експлуатації, адже на прямих дільницях поїзд
використовуватиме менше пального, а на підйомах, звісно, — більше. Кузови
потяга виготовлені з нержавіючої сталі, міжвагонні
переходи — герметичні. Ходова частина, зокрема візки, обладнані пневморесорами
виробництва КВБЗ, що дає змогу забезпечити плавність ходу поїзда. Для
безпечності машиністів та пасажирів у разі зіткнення
поїзда з якоюсь перешкодою носова частина вагонів обладнана краш-системою.
Начальник служби приміських пасажирських перевезень Львівської магістралі
Ігор Войціховський заявив, що новий дизель-поїзд українського виробництва успішно пройшов
випробування. Але з технічного боку все ж таки є зауваження, найосновніше з
яких — замала потужність двигунів. Якщо на рівних
дільницях вони себе ще непогано зарекомендували, то на підйомах потужності
силових установок недостатньо. Особливо це помітно на
дільницях Тернопіль – Коломия та Івано-Франківськ – Рахів.
«У криві малого
радіусу поїзд входить досить добре. Тож за умови
збільшення потужності двигунів для Львівської магістралі це буде досить хороший
потяг, бо при нашому пасажиропотоці його заселеність становитиме до 100 %. Щоправда,
коли він, як і планується, експлуатуватиметься на нашій магістралі, то ми його
бачимо як регіональний поїзд, скажімо, на дільниці Чернівці—Львів»,
– повідомив Ігор Войціховський.
Докладніше з
матеріалом можна ознайомитися за наступним посиланням: http://www.magistral-uz.com.ua/articles/girski-testi-vitchiznjanih-poizdiv.html