2 жовтня
2014 року напередодні Дня вчителя в Міністерстві освіти і науки України
відбулася зустріч заступника Міністра освіти і науки Андрія Гевка,
представників департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН,
Інституту інноваційних технологій та змісту освіти з учителями-переможцями
Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2014».
Під час зустрічі заступник Міністра освіти і науки Андрій Гевко
зазначив, що сьогодні, не зважаючи на складний для країни час, Міністерство
освіти і науки опікується проблемами як загальноосвітніх закладів, так і
педагогів. Зокрема, за словами Андрія Гевка, зараз
розробляється новий закон «Про освіту», який сприятиме якісним перетворенням
української школи.
Заступник
Міністра також звернув увагу на необхідність кожного вчителя брати участь у процесі
реформування освітньої галузі. «Нам дуже важливо знати, чим живе школа. З
іншого боку, Міністерство завжди відкрите до діалогу, завжди чекає на ваші
відгуки та пропозиції», - підкреслив заступник Міністра.
Як наголосив
Андрій Гевко, педагог відіграє важливу роль у суспільстві, бо формуючи
світогляд дітей, визначає майбутнє країни. «Важливо: чому ми навчимо дітей. Ми
повинні проаналізувати події, що відбуваються на Сході країни, та всі разом
знайти рішення у правильних підходах до учнів, щоб після випуску зі школи вони
знайшли свою стежину і працювали для процвітання України».
У свою чергу,
переможці Всеукраїнського конкурсу «Учитель року- 2014» подякували за
організацію конкурсу та високу оцінку їх праці. Учителі висловили побажання,
щоб учасники конкурсу мали можливість відвідувати уроки своїх колег на
заключному його етапі.
Один із переможців Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014»
Олександр Красота, вчитель географії Вільшанської загальноосвітньої школи І-ІІІ
ст. Вільшанської
районної ради Кіровоградської області, звертаючись до керівництва МОН і колег,
наголосив, що він присвятив свою перемогу у цьому конкурсі своєму колезі –
вчителю географії із Шепитівки, який загинув під час Революції Гідності на
Майдані. Учитель географії
також зазначив, що цей конкурс не тільки надає можливості професійного росту, а
й творчого та особистого розвитку. «Цей
конкурс – це фаховий зріст. Я довів країні, і області,
що з простої сільської школи можна досягти результатів, якщо гарно працювати».