• In English
  • Укрпошта оптимізує технологічні процеси надання послуг поштового зв'язку
    опубліковано 02 жовтня 2014 року о 11:46

    Укрпошта започаткувала проект з перегляду та удосконалення технологічних процесів надання послуг поштового зв'язку. Докорінно змінить своє обличчя технологічна карта послуг, яка, крім списку виробничих операцій, міститиме чіткий перелік необхідних дій, які повинен виконати оператор для якісного надання послуги та задоволення потреб клієнтів.

    Проект реалізовується задля оптимізації технологічного процесу, мінімізації часу на виконання елементів операцій з надання послуги та створення конкурентоспроможного продукту (послуги), що задовольнить очікування клієнта та сприятиме налагодженню комфортного обслуговування споживачів.

    Для цього в рамках проекту здійснюється детальна ревізія переліку операцій, що виконуються працівником поштового відділення, визначаються елементи операцій, що є зайвими, або такими, що не впливають на якість послуг, а також переглядаються бланки, які використовуються клієнтами та у виробничому процесі.

    Оновлена технологічна карта доповниться регламентом на виконання операцій та буде протестована на робочих місцях. Ця покрокова інструкція дій працівників відділень поштового зв'язку стане надійним посібником та помічником у їхній роботі.

    У результаті очікується спрощення технологічних процесів надання послуг поштового зв’язку, скорочення часу на виконання операцій, відмова від паперових носіїв тощо. Наприклад, споживачу не потрібно заповнювати супровідну адресу при відправленні посилок, ці дії виконуватиме оператор відділення поштового зв'язку.

    «Технологічні карти послуг переглядаються на предмет удосконалення та спрощення не вперше. Але відмінністю є чітка покрокова схема дій, які повинен виконати оператор, аби клієнт, отримавши послугу, вийшов з відділення Укрпошти задоволеним, – зазначає в.о. генерального директора Укрпошти та ініціатор проекту Михайло Паньків. – Завдяки спрощенню технологічних процесів, зменшиться час взаємодії оператора з клієнтом, а це, передусім, економія особистого часу наших споживачів. Створення комфортних та зручних умов для них у відділеннях є дуже важливим для нас».

    Проектом передбачається також впровадження автоматизованого довідника поштових адрес, завдяки чому оператори не витрачатимуть час на введення вручну адреси клієнта. Це дозволить забезпечити коректність адреси та суттєво скоротити трудозатрати операторів на такі операції.

    Впровадження оновлених технологічних карт заплановано на листопад поточного року.

    Проект з оптимізації технологічних процесів надання послуг поштового зв'язку є однією зі складових комплексної Програми якісних змін, що вже діє в Укрпошті: оптимізація виробництва та логістичних процесів, підвищення культури обслуговування клієнтів, реорганізація та автоматизація підприємства, навчання персоналу, суттєве скорочення замовлень підприємством експлуатаційних матеріалів, використання всіх наявних можливостей ІТ-технологій тощо.