«Сьогодні Укрдержреєстром проводяться системні, організаційні і структурні зміни в роботі всієї системи реєстрації речових прав, державної реєстрації юридичних і фізичних осіб, громадських формувань, актів цивільного стану», - наголосив заступник Голови Державної реєстраційної служби України Артем Янчук на брифінгу у Клубі Кабінету Міністрів 19 вересня.
Він підкреслив, що дані зміни пов’язані, насамперед, з оптимізацією структури як центрального апарату, так і апаратів реєстраційних служб областей, міст і районів, а також налагодженням ефективної взаємодії між ними та викоріненням корупції. «Це зміни, пов’язані з викоріненням всіх негативних факторів, які створюють негативний імідж для відомства; певні зусилля спрямовані на очищення кадрового потенціалу - проводяться перевірки та приймаються ряд рішень стосовно фахівців, які не справляються з функціональними обов’язками, або не хочуть працювати в межах нових реалій, без корупційної складової», - зазначив Артем Янчук.
Водночас він наголосив, що задля запровадження системних змін Укрдержреєстр напрацьовує законодавчу базу, зокрема, що стосується скорочення термінів обробки документів до трьох днів, розмежування осіб, які приймають документи та приймають рішення, оптимізації процедур, зменшення кількості документів тощо, що «дозволить знизити рівень корупційної складової».
За його словами, на сьогодні позитивні результати спостерігаються внаслідок роботи як пілотного «прозорого офісу» у Києві, у якому здійснюється електронний прийом заяв і видача документів про державну реєстрацію права власності та отримання консультацій у цій сфері. Даний проект із запровадження електронної процедури надання адміністративних послуг органами реєстраційної служби планується запровадити у Вінницькій, Харківській, Львівській, Дніпропетровській областях.
«Всі наші дії, якщо говорити по фактах, то вони уже дали певний позитивний результат. Тобто, якщо порівнювати у динаміці кількість реєстраційних дій, які були проведені за аналогічні періоди минулого року, то вони збільшилися, у певних сферах - частково зменшилася кількість скарг», - зауважив Артем Янчук.