• In English
  • Перше півріччя Укрпошта закінчила із чистим прибутком понад 7 млн. грн.
    опубліковано 19 серпня 2014 року о 14:00

    Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» за підсумками діяльності І півріччя 2014 року забезпечило прибуткову діяльність. За січень-червень 2014 року отримано доходів в розмірі близько 2 млрд. гривень, чистий прибуток становить – понад 7 млн. грн. Підприємство не має заборгованості з заробітної плати, по платежах до бюджетів і державних цільових фондів. Сплачено податків, зборів та інших обов’язкових платежів на суму 616,2 млн. грн. Умови Галузевої угоди з профспілками виконано.

    «Незважаючи на тимчасову зупинку діяльності в анексованому Криму та значне зниження активності в Донецькій та Луганській областях, нам все ж таки вдалося забезпечити рентабельність Укрпошти. Наша антикризова Програма якісних змін діє, ми кардинально оптимізували витрати та управлінську структуру, централізували господарську діяльність підприємства, забезпечили ріст низки профільних послуг», – зазначив очільник Укрпошти Михайло Паньків.

    Зросли обсяги надходжень від таких послуг: доставка рахунків, видача готівки за дорученням, кур’єрська доставка, відправлення з оголошеною цінністю (листи, бандеролі, дрібні пакети), доставка рекламної та інформаційної продукції, розповсюдження періодичних видань тощо.

    Середня заробітна плата штатного працівника зросла порівняно з аналогічним періодом минулого року на 0,5%. На підприємстві діє мотиваційний механізм виплати комісійних за реалізацію знаків поштової оплати, періодичних друкованих видань, товарів народного споживання тощо. У першому півріччі поточного року комісійні виплати поштовикам склали понад 27 млн. грн.

    За останні декілька місяців у рамках Програми якісних змін нового керівництва Укрпошти на підприємстві впроваджено низку антикризових проектів. Зокрема оптимізовано структуру Укрпошти, зменшено чисельність працівників генеральної дирекції на третину (163 особи). Запроваджено безперебійне навчання всіх видів працівників від листонош та операторів до вищого управлінського персоналу щодо поліпшення надання послуг, підвищення продажів, удосконалення менеджменту тощо. На Дніпропетровщині стартував пілотний проект «Система управління якістю послуг», покликаний покращити послуги підприємства та підвищити культуру їх надання.

    «Ми націлені забезпечити прибуткову діяльність Укрпошти й до кінця поточного року, хоча це завдання не з легких, адже підприємству доведеться самостійно відновлювати пошкоджену поштову інфраструктуру Донбасу. Однак такі труднощі не вплинуть на забезпечення нашої соціальної функції населенню, як-то видача пенсій, соціальні виплати, доставка періодики», – запевнив Михайло Паньків.

    Нагадаємо, Укрпошта – одне з найбільших державних підприємств країни, штат якого нараховує понад 90 тисяч поштовиків та майже 12 500 відділень, з яких більше 9 000 – у сільській місцевості.