• In English
  • Мінагрополітики та Держрибагентство ініціюють тимчасове закриття морських рибних портів у Криму
    опубліковано 15 серпня 2014 року о 16:55

    Міністерством аграрної політики та продовольства України спільно з Держрибагенством України підготовлено проект постанови Кабінету Міністрів України про тимчасове закриття морських рибних портів на тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим.

    Згідно проекту постанови, порти мають бути закриті до відновлення на тимчасово окупованій території АР Крим та міста Севастополя конституційного ладу України. Планується до закриття державні підприємства та акваторії ДП «Керченський морський рибний порт» та ДП «Севастопольський морський рибний порт».

    Відповідні заходи необхідно вжити у зв’язку із вторгненням на територію України озброєних формувань, екстремістські налаштованих осіб та військовою агресією Російської Федерації, що перешкоджає здійсненню передбачених законодавством України видів державного контролю та загрожує безпеці судноплавства.

    Довідково

    У прийнятій 27 березня 2014 р. Резолюції 68/262 “Територіальна цілісність України” Генеральна Асамблея ООН закликає всі держави, міжнародні організації та спеціалізовані установи не визнавати будь-яку зміну статусу Автономної Республіки Крим та міста Севастополя на основі «проведеного референдуму» і утримуватися від будь-яких дій або кроків, які можна було б трактувати як визнання будь-якої зміни статусу.

    Виконавчим регламентом Ради ЄС № 810/2014 від 25 липня 2014 р. з імплементації Регламенту № 269/2014 стосовно обмежувальних заходів у зв’язку з діями, що підривають або створюють загрозу територіальній цілісності, суверенітету і незалежності України, до переліку фізичних і юридичних осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи.

    Заходження суден під іноземним прапором до закритих морських портів на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь розглядатиметься Українською Стороною як порушення норм міжнародного права, як дії, що підривають суверенітет України, а також як порушення законодавства України, що тягне за собою відповідальність судновласників, операторів та капітанів суден, у тому числі кримінальну.