Станом на 15
серпня залізничники відновили за тимчасовою схемою 7 із 17-ти пошкоджених інженерних
споруд Донецької, Придніпровської та Південної залізниць. Застосування
тимчасової схеми дозволяє у стислі терміни забезпечити рух поїздів, але з
обмеженням швидкостей. Капітальний ремонт об’єктів потребує часу на
виготовлення проектів та значних фінансових витрат.
На Донецькій
залізниці відновлено рух за тимчасовою схемою: по залізничному мосту через
річку Сіверський Донець на 442 км перегону Ямпіль – Сіверськ;
по залізничному одноколійному мосту через річку Євсуг
на 958 км дільниці Кіндрашівська Нова – Старобільськ (ст. Городній); залізничний двоколійний міст
на 1036 км Слов’янськ – Шпичкине, крім того,
відремонтовано пішохідний міст по станції Красний Лиман.
На
Придніпровській залізниці відновлено залізничний шляхопровід 252 км Кривий Ріг
– Волноваха.
На Південній
залізниці – залізничний міст 18 км Безлюдівка – Мохнач, залізничний міст 37 км Харків – Куп’янськ.
Через
бойові дії колійники не мають можливості проводити ремонтні роботи
деяких об'єктів. Як тільки буде
вільний доступ до
зруйнованих інженерних споруд – почнуться активні проектувальні та ремонтні роботи.