12 серпня
2014 року під головуванням заступника Міністра освіти і науки України,
керівника Проекту від країни-бенефіціара Павла Полянського, та Сюзан Готліб,
керівника Проекту від консорціуму країн-членів ЄС (Королівство Данія), а також
за участю українських експертів та представників роботодавців відбулося п'яте
засідання Наглядової ради проекту Twinning «Модернізація законодавчих
стандартів та принципів освіти та навчання у відповідності до політики
Європейського Союзу щодо навчання впродовж життя».
Відкриваючи
засідання, Павло Полянський повідомив про активізацію підготовки
нового рамкового Закону «Про освіту» та роботу над законопроектом «Про
професійно-технічну освіту», які за базовими принципами мають корелюватися з
новоприйнятим Законом «Про вищу освіту». Відтак важливо, щоб напрацювання
українських і європейських експертів у рамках проекту Twinning кореспондувалися з проектами нових освітніх
законів. Проектні розробки також важливо узгоджувати з роботодавцями, що
сприятиме швидшій імплементації нових освітніх стандартів.
Під час дискусії
довкола проміжних результатів проекту основну увагу приділено двом документам:
1) «Порядок
проведення вхідного контролю знань, умінь та навичок для осіб, які приймаються
на навчання за програмами перепідготовки та підвищення
кваліфікації до професійно-технічних навчальних закладів». Цей документ
дозволяє скоротити терміни навчання для перепідготовки або підвищення
кваліфікації, якщо особа вже володіє виробничним досвідом.
2) «Порядок підвищення кваліфікації педагогічних працівників
професійно-технічних навчальних закладів.
Підбиваючи підсумки засідання, Павло Полянський наголосив, що упродовж
чотирьох завершальних місяців проекту належить максимально прагматично діяти,
щоб досягти цілей, запланованих у рамках проекту; фінальний звіт має очевидно
показати конкретні результати роботи експертів, втілені у законопроектній
роботі.