• In English
  • У МОН відбулося VI засідання Наглядової ради проекту Twinning
    опубліковано 13 серпня 2014 року о 11:16

    12 серпня 2014 року під головуванням заступника Міністра освіти і науки України, керівника Проекту від країни-бенефіціара Павла Полянського, та Сюзан Готліб, керівника Проекту від консорціуму країн-членів ЄС (Королівство Данія), а також за участю українських експертів та представників роботодавців відбулося п'яте засідання Наглядової ради проекту Twinning «Модернізація законодавчих стандартів та принципів освіти та навчання у відповідності до політики Європейського Союзу щодо навчання впродовж життя».

    Відкриваючи засідання, Павло Полянський повідомив про активізацію підготовки нового рамкового Закону «Про освіту» та роботу над законопроектом «Про професійно-технічну освіту», які за базовими принципами мають корелюватися з новоприйнятим Законом «Про вищу освіту». Відтак важливо, щоб напрацювання українських і європейських експертів у рамках проекту Twinning кореспондувалися з проектами нових освітніх законів. Проектні розробки також важливо узгоджувати з роботодавцями, що сприятиме швидшій імплементації нових освітніх стандартів.

    Під час дискусії довкола проміжних результатів проекту основну увагу приділено двом документам:

    1) «Порядок проведення вхідного контролю знань, умінь та навичок для осіб, які приймаються на навчання за програмами перепідготовки та підвищення кваліфікації до професійно-технічних навчальних закладів». Цей документ дозволяє скоротити терміни навчання для перепідготовки або підвищення кваліфікації, якщо особа вже володіє виробничним досвідом.

    2) «Порядок підвищення кваліфікації педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів.

    Підбиваючи підсумки засідання, Павло Полянський наголосив, що упродовж чотирьох завершальних місяців проекту належить максимально прагматично діяти, щоб досягти цілей, запланованих у рамках проекту; фінальний звіт має очевидно показати конкретні результати роботи експертів, втілені у законопроектній роботі.