• In English
  • Укрпошта нарощуватиме обсяг послуг з доставки
    опубліковано 23 липня 2014 року о 14:35

    Укрпошта розкриватиме свій потенціал національного оператора поштового зв’язку, насамперед, у доставці поштової кореспонденції. Про це в.о. генерального директора Укрпошти Михайло Паньків заявив у вівторок в Одесі, представляючи нового керівника Одеської дирекції підприємства Дениса Петрова.

    За словами Михайла Паньківа, у зарубіжних національних поштових операторів, для порівняння,  доставка кореспонденції складає 50% валового доходу пошти, тоді як у нас – лише 25%. Головне завдання Укрпошти – наростити клієнтів та відновити лідерство на ринку доставки.

    Особливої уваги слід приділити доставці продуктів електронної торгівлі. Ринок послуг e-commerce у світі стрімко набирає обертів. Для прикладу, у Німеччині 10% від усієї частки роздрібного товарообороту в країні складають послуги e-commerce. В Україні– лише 0,5%, відповідно цей ринок буде динамічно розвиватися. Стимулюючим фактором для розвитку електронної комерції є налагодження поштової доставки придбаних товарів. Укрпошта як національний оператор з найбільшою мережею відділень має стати сполучною ланкою між продавцем та споживачем, взявши на себе основні функції зручної та швидкої доставки товарів.

    «Ми готові поборотись з приватними операторами за кожного клієнта та зайняти гідну нішу у сегменті послуг електронної торгівлі. Для цього в Укрпошти є всі необхідні переваги, такі як розгалужена мережа та величезний досвід роботи. З ними Укрпошта обов’язково  зможе зайняти позиції лідера в сегменті доставки посилок», – відзначив Михайло Паньків.