Держземагентство увійшло до першої десятки лідерів серед центральних
органів виконавчої влади із впровадження електронної системи документообігу.
Завдяки електронній системі в земельному відомстві скоротився час обробки
документів та зменшився вплив чиновників на технологічні процедури діловодства,
зокрема від часу реєстрації до надходження документа до виконавця проходить
всього 10 хвилин. Для порівняння раніше цей процес займав декілька днів.
«За 5-10 хвилин після реєстрації документу в системі, роботу з ним можна
розпочати як у центральному апараті, так і у відповідному відділі
найвіддаленішого району країни», – зазначив Голова Держземагентства
України Сергій Рудик.
Завдяки електронному документообігу відомство зекономило 69% державних
коштів, які раніше витрачалися на поштові витрати.
Більше того, віднині будь-який наказ на паперових носіях з печатками та
штампами, але без реєстрації в електронній системі – недійсний. Впровадження
електронного документообігу – це крок до відкритості та прозорості у роботі Держземагентства та ефективний інструмент у боротьбі з
проявами корупції.