До кінця липня в Уряді почне діяти паралельний документообіг – паперовий та
електронний. Про це сказав в ефірі «5 каналу» Міністр Кабінету Міністрів Остап
Семерак.
Урядовець пояснив, що паралельний документообіг діятиме лише в перехідний
період, який триватиме не більш як два місяці, – «щоб побачити, як працює
система, і щоб люди звикли». «Після цього ми перейдемо на електронну систему»,
– зазначив Остап Семерак.
Міністр відзначив, що впровадження електронного документообігу відбувається
доволі важко, чиновники намагаються сповільнити цей процес. «Але моя позиція
незмінна – ми повинні запровадити систему документообігу як першу частину
електронного урядування», – підкреслив Остап Семерак.
«Що дає електронна система? У комп’ютері фіксуються всі дати: коли прийшов
документ, хто і які правки до нього вніс, хто його зупинив чи відправив… І,
наприклад, я як керівник бачитиму, як рухаються документи. Більше того, розгляд
пошти теж відбуватиметься в комп’ютері, а не на папері – у мене,
Прем’єр-міністра та в інших міністрів», – розповів Міністр.
Корупція, зазначив урядовець, – одна з найбільших проблем розвитку нашої
країни. «Ми з нею боремося. І електронне урядування – один із заходів у
боротьбі з корупцією в Україні. Тепер чиновник не матиме можливості приховати
якийсь документ чи пришвидшити його розгляд в чиїхось лобістських інтересах.
Усе буде на виду», – наголосив Остап Семерак.