Міжнародний банк реконструкції та розвитку готовий розпочати підготовку до
реалізації вже третього інфраструктурного проекту в Україні – на ремонт ділянки
від м. Полтава до м. Харків автомобільної дороги М-03 Київ-Харків-Довжанський,
будівництво обходу м. Решетилівка та будівництво
транспортної розв’язки у с. Бутенки МФО планує
виділити 800 млн. дол. США.
Такої домовленості було досягнуто в ході чергового перегляду проектного
портфелю МБРР, що днями відбувся у м. Києві.
За словами Терезії Бабич, начальника Відділу міжнародного співробітництва
Державного агентства автомобільних доріг України, яка взяла участь у
міжвідомчому засіданні, два спільних проекти, що вже реалізуються в Україні,
довели Банку ефективність інвестування в українську економіку.
«Цьогоріч було досягнуто найвищої рівня вибірки
кредитних коштів за всіма проектами – понад 30%, а це – значний прогрес у
порівнянні з минулими роками, котрий яскраво демонструє МФО ефективність
співпраці з Україною. Саме тому керівництво представництва Світового банку в
Україні, Білорусі та Молдові, в особі його директора Чімяо
Фана засвідчило свою готовність збільшувати портфель
інвестицій в українську економіку», – розповіла Т.Бабич.
За її словами, серед низки країн Східного регіону та Центральної Азії за
темпами вибірки Україна займає 6 місце, а доля транспортної галузі в
інвестиційному портфелі Банку в Україні сягає близько чверті – 25% і має
тенденцію до збільшення.
Нагадаємо, сьогодні за рахунок МБРР в Україні вже реалізовуються 2 проекти.
Перший – «Проект покращення автомобільних доріг та безпеки руху» має на
меті покращення транспортно-експлуатаційного стану та безпеки дорожнього руху
на ділянці м.Бориспіль – м.Лубни
міжнародної автомобільної дороги М-03 Київ-Харків-Довжанський.
Його завершення заплановано на осінь 2014 року.
Другий – «Другий проект покращення автомобільних доріг та безпеки руху»
націлений на покращення транспортно-експлуатаційного стану та безпеки
дорожнього руху на ділянці м.Лубни–м.Полтава міжнародної
автомобільної дороги М-03 Київ-Харків-Довжанський має
завершитися у 2016 році.