• In English
  • Понад тисячу громадян отримали вичерпну інформацію завдяки гарячій лінії Голови Держземагентства Сергія Рудика
    опубліковано 08 липня 2014 року о 14:50

    За перший місяць роботи на гарячу лінію Голови Держземагентства України Сергія Рудика надійшло 1133 дзвінки від громадян. Кожен громадянин, який звернувся на гарячу лінію Держземагентства, отримує письмову відповідь протягом двох тижнів або консультації аналітиків безпосередньо при зверненні.

    Щотижня на телефонну гарячу лінію Держземагентства України звертаються від 300 до 350 осіб зі скаргами, заявами та пропозиціями. Найбільше телефонували громадяни з Київської (14%), Дніпропетровської (10%), Харківської (10%), Одеської (6%), Херсонської (5%), Черкаської (4%), Запорізької (4%), Кіровоградської (4%) областей та м. Києва (12%).

     

    Dia1

     

    На 963 звернення (86% взагальної кількості) аналітики Держземагентства України відразу надали заявникам усні консультації щодо норм чинного земельного законодавства та необхідну довідкову інформацію.

    Загалом фахівці надали письмові відповіді 100 громадянам. Із них 49% звернень на гарячу лінію Голови Держземагентства стосувалися відмови або порушення термінів прийняття рішень щодо передачі земель сільськогосподарського призначення державної власності.

    Скаржилися громадяни і на відмову у державній реєстрації земельної ділянки або у наданні витягів з Державного земельного кадастру. Таких звернень надійшло 37% від загальної кількості.

    Крім того, 10% заявників зателефонували на “гарячу лінію” з питань надання роз’яснень норм земельного законодавства. Зокрема: щодо отримання наділу громадою села під пасовище, стосовно отримання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земель сільськогосподарського призначення, стосовно терміну та порядку розробки проекту землеустрою землевпорядними організаціями тощо.

     

    Dia2

     

    Як зауважив Голова Держземагентства Сергій Рудик: “Уже сам факт значної кількості звернень із того чи іншого району, міста, області свідчить про наявність певних проблем у роботі відповідного територіального органу земельних ресурсів. Так, скарги з одного і того ж питання – є для мене чітким сигналом щодо недоліків у роботі та приводом для належного реагування”.

    Нагадаємо, що нововведенням землевпорядної служби країни є започаткування надання письмової відповіді на усне звернення. У стислі терміни, не довше ніж за 14 діб, керівники структурних підрозділів Держземагентства або ж його територіальних органів мають підготувати та надати вичерпну відповідь заявнику.