
Українські експортери розглядають перспективи інших ринків
Україна може компенсувати свої збитки від втрати російського ринку, перенаправивши продукцію вітчизняного виробництва на
європейський ринок, тим більше, що він є значно місткішим. На цьому наголосив
Міністр економічного розвитку і торгівлі України Павло Шеремета під час
спілкування з журналістами в Українському кризовому медіа-центрі.
«Якщо брати кількість населення ЄС, то удвічі більше, якщо брати ВВП на
душу населення, ще удвічі більше. Тобто той ринок, про який ми говоримо –
це у 4-5 разів більший, ніж російський»,
- сказав Павло Шеремета.
У той же час очільник Міністерства згоден, що
існують певні ризики. Приміром, східний напрям є традиційним, а тому більш
зрозумілим, ніж західний. Павло Шеремета зауважив, що ринок Європейського Союзу
більш конкурентний і перемогу на ньому можна порівняти з переходом, приміром,
футбольної команди у лігу чемпіонів, бо він відкриває перед країною широкі
перспективи по освоєнню інших ринків. При цьому Міністр зауважив, що
українським підприємцям зараз важливо швидко диверсифікувати
продукцію. Що, власне, і відбувається: частка Євросоюзу в українському експорті
за перший квартал виросла від 28 до 33%.
Тенденції уважно відстежуються і беруться до уваги Урядом при прийнятті
тих чи інших рішень, відзначив Міністр.
«Ми опитаємо ключових наших експортерів, їхні траєкторії руху, їхні ринки,
що вони роблять і чим ми можемо бути корисними їм в переорієнтації не тільки на
європейські, а й на інші ринки, якщо там виникнуть проблеми», - сказав Павло
Шеремета.