• In English
  • Укрзалізниця: Реалізація електронних залізничних квитків зросла на 22%
    опубліковано 17 червня 2014 року о 15:23

    З 1 січня по 17 червня 2014 року пасажири купили і забронювали через Інтернет понад 1,9 млн. залізничних квитків. З них понад 1 млн. оформлено електронних квитків, з якими можна здійснити посадку безпосередньо у поїзд, не звертаючись до залізничної каси. У 2014 році реалізація електронних залізничних квитків у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року зросла на 22%. Про повідомив начальник головного пасажирського управління Укрзалізниці Ігор Бреус на брифінгу в Будинку Уряду 17 червня.

    За його словами, усі електронні квитки мають статус розрахункового документа (фіскального чека). Наприклад, такий документ можна використовувати для звіту про відрядження. Придбати електронні квитки пасажири можуть виключно через сайт Укрзалізниці. Реалізуються наразі такі квитки на 82 поїзди внутрішнього сполучення.

    Крім того, Ігор Бреус зазначив, що для зручності пасажирів поїзди укомплектовані приладами зчитування електронних квитків та електронного погашення проїзних документів. Це дозволяє пасажирам самостійно роздрукувати квиток і здійснювати посадку без звернення в залізничну касу. Зараз Укрзалізниця відпрацьовує можливість максимально широко забезпечити всі українські поїзди такими технічними засобами.

    Реалізувати квитки через Інтернет Укрзалізниця розпочала з 2008 року. До сьогодні загалом їх кількість вже перевищила 9 мільйонів. За цей час спектр інтернет-послуг Укрзалізниці розширився і сьогодні включає, зокрема, можливість повного оформлення і повернення квитків он-лайн.